Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc en Xtc?

3mmc en Xtc?

5 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
d
dikkesjaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joo mensen,

Soms gebruik ik weken achter elkaar elk weekend 3mmc en soms heb ik lange pauzes van 4 weken dat ik het niet gebruik. Ik heb vorige zaterdag vrij veel 3mmc gehad en wil volgende week xtc gaan doen. Nu is mijn vraag of die 3mmc veel serotonine opmaakt waardoor ik (veel) minder ga voelen van de :xtc: voor volgende week.

Hopend dat iemand hier het antwoord op weet.

Peace.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik de EC-50 waardes bekijk van vergelijkbare middelen, cathinonen, voor zover die te vinden zijn, valt het best mee qua serotonine-activiteit. Het is wel nogal een belasting voor je hart of bloedvaten, volgens mij kan je zelfs wat dat betreft nog beter overstappen op pep. Maar dat was de vraag niet natuurlijk. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kan het wel googlen, maar wat zijn ec-50 waarden?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
ik kan het wel googlen, maar wat zijn ec-50 waarden?
Klik om te vergroten...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/EC50 http://drugsforum.info/affinities.php

Een getal dat een indicatie geeft in hoeverre een middel bepaalde stoffen releaset. Hoe lager, hoe meer er wordt gerealesed.
d
dikkesjaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooscaar zei:
Als ik de EC-50 waardes bekijk van vergelijkbare middelen, cathinonen, voor zover die te vinden zijn, valt het best mee qua serotonine-activiteit. Het is wel nogal een belasting voor je hart of bloedvaten, volgens mij kan je zelfs wat dat betreft nog beter overstappen op pep. Maar dat was de vraag niet natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...

Hetgeen wat 3mmc zo chill maakt is dat ik van top tot teen mij in een soort complete verliefdheids trance brengt, op het hoogtepunt lijkt het net alsof ik minuten lang een soort van orgasme meemaak. Nog nooit zoiets gevoeld met andere drugs, vandaar dat dit een favo goedje van mij is.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
dikkesjaak zei:
ooscaar zei:
Als ik de EC-50 waardes bekijk van vergelijkbare middelen, cathinonen, voor zover die te vinden zijn, valt het best mee qua serotonine-activiteit. Het is wel nogal een belasting voor je hart of bloedvaten, volgens mij kan je zelfs wat dat betreft nog beter overstappen op pep. Maar dat was de vraag niet natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...

Hetgeen wat 3mmc zo chill maakt is dat ik van top tot teen mij in een soort complete verliefdheids trance brengt, op het hoogtepunt lijkt het net alsof ik minuten lang een soort van orgasme meemaak. Nog nooit zoiets gevoeld met andere drugs, vandaar dat dit een favo goedje van mij is.
Klik om te vergroten...

Maar dit klinkt meer als iets wat veroorzaakt wordt door vaatvernauwing, en gewoon dat je het (heel erg) naar je zin hebt op een stimulerend middel. Het zou ook kunnen komen door serotonineactiviteit, misschien een combinatie van de twee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."