Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zolang je het maar kurkdroog hebt en zo fijn als mogelijk of beetje kleverig met drup water erdoor half opgelost. De rest maakt weinig uit verder en hoeveel dat zal je zelf moeten bepalen.fijn of pasta achtig kun je het beter uitscheiden via de huid en ook de lever heeft het minder moeilijk. Je kunt beter niet te vaak of liever nooit harde stukken of korrels erin hebben als je slikt dat is veel slechter en je raakt de afvalstoffen zeer slecht kwijt dan en stapelt met verloop van tijd alleen maar op. het allerbeste is als je dat toch wil doen, doe het om de dag dus, een dag wel en een dag niet en zo door en als dat goed aan blijft voelen kan je daarmee veel langer door en gaat er weinig mis als je gewoon een normaal dag en nachtritme houdt , eet normaal zoals je altijd hebt gedaan en drink wanneer je dorst hebt en niet met eendroge bek gaan zitten eet gevarieerd en voor de rest normaal. niet op de lege maag Douche 1 of 2x per dag en smeer je zonodig in elke keer vanwege de poriën die goed open moeten blijven. multivitamine erbij dagelijks zou ik wel doen. denk erom bij dezelfde vandaan wat goed aanvoelt en liefst beetje duurder dat het echt goed is en geen rotzooi daar moet je nog het meeste rekening mee houden. Goed spul en geen goedkope rommel aanslepen! Rustig aan verder en niet overdrijven met die rotzooi dan komt dat met jou wel goed dacht ik! De groeten jonge en gelukkig nieuwjaar alvast!"