Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving hoi ik heb 8jr lang elke dag speed gebruikt ,ben toen in psychose gekomen en ben 3maanden opgenomen geweest daar ,een ggz instelling hebben ze mij ritalin gegeven ,eerst 6 per dag ..... was effe wennen maar al snel begon ik de voordelen van dit middel te zien ......momenteel krijg ik op dokters voorschrift :6xritalin 10mg,+1concerta54mg+1abilafy{anti psychoticum} ben 37jr nu en ben op deze dosis al jaren stabiel en hoef niet steeds meer .....eindelijk rust in mijn hoofd......en mijn sociale contacten zijn er ook beter op geworden........naast dit hou ik ook van biertje en jointje.....ben gewoon gezellige genieter ........jwz"