Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nieuwe poster, aangenaam! Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat! Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak?"
"Ja, de juiste mensen kennen.... Da's de ellende van naar een compleet nieuw gebied verhuizen, mijn vorige woonplaats wist ik iedere wannabe-baron te vinden, maar hier lijkt het echt knudde te zijn. En ik zou zo graag weer eens een nippie nemen, en dan voor de verandering geen krijt, lol!"
"Johannes de Tripper zei: deneus zei: Nieuwe poster, aangenaam! Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat! Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak? Klik om te vergroten... toen ik jouw naam zag dacht ik al, de eerste post zal wel bij sos zijn :P Klik om te vergroten... Heheh, ja, open deur he? Maar heb ook gewoon fysiek een fikse neus, het is een oudere bijnaam, nog van veeeeeeeel vroeger."