Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb moeten mijn naam veranderen,doordat ik mijn mailadres niet meer wist tja blijft een beetje een probleem om goeie te vinden...één adres heb ik met aanvaardbare kwaliteit. gebruik niet alle dagen hoor,moet ook werken hé.zouden ze daar niet leuk vinden als ik er sliep...haha C-Man...dacht je dat ik dood was ofzo?"
"ik geef het op...altijd maar onnodig geld spenderen aan troep..die nergens op trekt..jammer genoeg is het uiteraard niet makkelijk om defintief te stoppen !!!!"