#1
beste,
heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!
heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!