Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarschuwing...heroine moeskroen

waarschuwing...heroine moeskroen

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lid 151055Lid
01-01-2024, 00:00
#1
beste,

heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
dikke bert zei:
beste,

heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen is hier niet toegestaan.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
dikke bert zei:
beste,

heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!
Klik om te vergroten...
Waarom blijven kopen voor 1000e euro's aan ** euro voor * grams (prijzen mag je niet noemen hier...)
Als je er nix aan hebt ?
Je gaat toch ook niet terug naar de cokedealer als hij je speed mee geeft voor ** euro ?.

Snap dat je je fix nodig hebt , maar als je je fix niet hebt omdat je rommel koopt kan je even goed nix kopen.
l
lid 151055Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SORRY voor het vernoemen van de prijs,wist niet dat het niet mocht..EXCUSES !!!
d
dendikkenLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb moeten mijn naam veranderen,doordat ik mijn mailadres niet meer wist :confounded:
tja blijft een beetje een probleem om goeie te vinden...één adres heb ik met aanvaardbare kwaliteit.
gebruik niet alle dagen hoor,moet ook werken hé.zouden ze daar niet leuk vinden als ik er sliep...haha
C-Man...dacht je dat ik dood was ofzo?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
dikke bert zei:
SORRY voor het vernoemen van de prijs,wist niet dat het niet mocht..EXCUSES !!!
Klik om te vergroten...
Excuses aanvaard hoor je hoeft niet te schreeuwen ✌ 😂
Bedaar een beetje , lees wat topics en sla een praatje in het onzin topic.
Je bent meer dan welkom.
Hoe gaat het met je en met de heroïne ?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel leuk dat we weer wat van je horen. Gezellig.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vrees het ergste! :ill:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dendikken zei:
heb moeten mijn naam veranderen,doordat ik mijn mailadres niet meer wist :confounded:
tja blijft een beetje een probleem om goeie te vinden...één adres heb ik met aanvaardbare kwaliteit.
gebruik niet alle dagen hoor,moet ook werken hé.zouden ze daar niet leuk vinden als ik er sliep...haha
C-Man...dacht je dat ik dood was ofzo?
Klik om te vergroten...

Ja.
d
dendikkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik geef het op...altijd maar onnodig geld spenderen aan troep..die nergens op trekt..jammer genoeg is het uiteraard niet makkelijk om defintief te stoppen !!!!
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#12
@dendikken. Stap over op kratom, is legaal te bestellen op internet. Kennis opdoen over kratom en kappen met die klote dope, zelfs al vind je sterk spul: heroïne afhankelijkheid is een gevangenis, zelf zat ik nog liever in de bajes op sommige momenten! Succes!
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruikte zelf de eerste dagen elke keer als ik last kreeg 2 tramadol capsules 50mg en 2, 3 maal daags 10mg diazepam. Na 10 dagen over op de kratom
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen pijn, niks. Wel alles organiseren zodat je er ook af blijft nadien, desnoods een nieuwe omgeving en daar dan natuurlijk de juiste mensen op zoeken. Dope maakt je brein gehandicapt, wat een verlies!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."