Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep. Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt. Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van. Ligt dus ook erg aan de setting en stemming!"