Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Glazenwasser, Dat afkicken in het warme land gaat jou lukken. Je hebt geen keus! ik neem aan dat je geen, of weinig methadon meeneemt. Zelf heb ik het verschillende malen gedaan. Het slechte slapen en de vermoeidheid is zwaar. Verder zijn jou problemen niet opgelost die aanleiding zijn van jou verslaving. Mijn advies, en dat meen ik met heel mijn hart, wees verstandiger en zoek professionele hulp. Na 20 jaar verslaving ben ik inmiddels echt clean. Ik ben een aantal keer op dat punt geweest waar jij nou staat. Verspil geen jaren, en doe het beter. Neem contact op met stichting Miroya, te Amersfoort. Zij hebben een passende oplossing voor jou, dat weet ik zeker. Rekening houdend met jou ondernemerschap. Zij hebben meerder programma's, individueel afgestemd. Kijk op de website, en neem contact op, www.miroya.nl. Beste man, gun het jezelf en doe het. Verspil geen jaren meer!! Ik heb het gedaan. Veel sterkte van oud collega gebruiker, Michel"
"Re: Verslavingszorg info- klinieken, therapieen en instantie Compleet is de lijst niet, en ook niet up-to-date. De Zwolsche poort heet tegenwoordig Dimence. Er staan meer fouten in. Bij het proces van clean worden, herstel en een zelfstandig bestaan op te bouwen ben ik begeleid door: Stichting Miroya te Amersfoort tel: 033-4220970 [email protected] http://www.miroya.nl Ik heb eerst informatie aangevraagd, en vervolgens een gesprek gehad. Kijk in ieder geval eens op de website. Vriendelijke groet van een ex-gebruiker, Michel"
"Beste oud collega gebruikers, Het is inmiddels 9 maanden geleden dat ik ben afgekicked van de heroïne. Dit heb ik gedaan bij stichting Miroya, te Amersfoort. Dit programma bestaat uit meerder onderdelen: 1. Intake – uitgebreide inventarisatie van middelengebruik, lichamelijk onderzoek en analyse psychosociale situatie. 2. Detox – Dit is een 24 uur opname, waarbij je onder een lichte narcose clean wordt. Als je wakker wordt ben je clean. Ook heb je een Naltrexon implantaat, zodat opiaten gewoon niet werken. Geloof me, je hebt geen trek in heroïne. 3. Cognitieve therapie – Mensen van Miroya kunnen je dit veel professioneler vertellen, maar het leven aan de rand van de maatschappij leidt tot de nodige beschadigingen en ‘kronkels’. Waarom heb je drugs nodig gehad? Het is veel meer dan dat ik hier kan vertellen. Mijn leven is gedurende deze 9 maanden radicaal verandert. Verslaving is niet echt leven. Ik ben vele malen zelf afgekicked, maar uiteindelijk redde ik het nooit. Die aanvullende therapie is essentieel om weer mens te worden, weer leren te voelen, emoties te ervaren. Dit alles is een heel proces met pieken en dalen. De methode die stichting Miroya hanteert is voor mij veruit de beste. Kijk op de website voor meer info – http://www.miroya.nl . Dit zijn mensen (bij Miroya dus) die weten waar ze mee bezig zijn, en doen het op een ongekend sympathieke manier. Dit lijkt misschien een reclame boodschap, maar het is echt!! Mensen die echt serieus willen stoppen mogen me mailen. Je kunt natuurlijk gewoon direct contact opnemen. Met vriendelijke groet, en heel veel succes, Michel"