Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fosse zei: Hallo iedereen, Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft? Thx, groeten Tom 😉 Klik om te vergroten... Awel, ik geef u voor 100% gelijk. De geur was anders, de structuur was anders, en je moest het niet eerst een uur laten drogen. Dopamine my *ss, het is troep nu."