Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afbouwen van valium is geen makkie.Ik heb 't gedaan door naar tranxene 5 mg over te schakelen.Let wel,ik heb chronische ziekte en tranxene 5 mg is niet veel in mijn geval. De echte valium is trouwens veel meer verslavend dan bvb diazepam. Als je er echt niet af van geraakt op je eentje lijkt een opname in een therapeutisch centrum een goeie oplossing.Geen psychiatrie want daar krijg je nog meer medicatie.Heb ik hier in Belge aan de lijve ondervonden.Ik weet niet hoe men daar in nederland mee omgaat . En xanax is zeker niet aan te raden.Daar werd ik duizelig van en ben daar direct mee gestopt.Ik weet 1 ding;psychiatrie en medicatie zoals valium afbouwen werkte niet bij mij."