Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden Wie weet antwoord op deze vraag? Ik moet mezelf binnenkort weer laten testen nadat ik een jaar niet mocht rijden. Moeten je bloed waarden van thc-cooh op 0 staan of onder de wettelijke 5mg om door de keuring te komen?"
"Indigo Seeker zei: Zelfs als je bloedtest 0,0 uitslaat ben je nog de Sjaak als de psychiater vindt dat je “stoornis in cannabisgebruik, licht, in vroege remissie” hebt. Jaar rijbewijs kwijt en ruim €1000 lichter. Zonder bewijs of ik al dan niet onder invloed heb gereden. Elke avond twee blikken bier drinken is normaal, af en toe wat hash in het weekend is een stoornis… Klik om te vergroten... @Indigo Seeker , ik vroeg me af of jij je herkeuring al hebt gehad ondertussen? Ik zit in een vergelijkbare situatie en moet binnenkort weer gaan. Ik vroeg me af of je nu alleen op thc wordt getest of ook weer de cooh? Ik las dat als je cooh waarde onder de 5.0mg is dat ze je daar dan wettelijk niet op af kunnen rekenen. Bij m'n 1e onderzoek zat die op 0.6, maar de psych vond dat ik als recreatieve gebruiker teveel rookte, daarom was ik hem voor een jaar kwijt. Erg krom, z'n rapport is vanuit aannames gemaakt want er is nooit gevraagd hoeveel gram oid ik per week/maand rookte.. Ik ben benieuwd of je hem weer terug hebt en hoe dit onderzoek nu gaat!"