Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, net nieuw hier en was er toch best wel benieuwd naar. iedereen die xtc heeft gedaan zal weten hoe jij en de rest er de volgende ochtend allemaal uitzien. Ogen die hangen of nog belachelijk groot staan, huid als een albino met lever falen. kortom je ziet eruit alsof je te laat bent voor je eigen begrafenis. ik was dus benieuwd of er mensen zijn die hier überhaupt iets tegen doen of daar tips voor hebben. kijk zonnebrilletje kan altijd op maar zelf heb ik het probleem dat ik altijd al een best donkere huid heb voor een Nederlander met zwart haar en donkere wenkbrauwen enzo, dus als ik bleek wordt net zoals de rest dan zit iedereen me altijd zo aan te kijken van Jezus die gast is ziek , terwijl ik me na me trip me eigenlijk hartstikke goed voel. Dus hopelijk weet iemand iets om meer kleur in je gezicht te krijgen en je hele gezicht in het algemeen te verfraaien. Hoop op goeie tips"
"Zelf (veel te) vaak lachgas gedaan en natuurlijk op zen tijd een klinkertje. ik kan vertellen dat als je goed strak staat lachgas niet altijd de beste optie is. Ik en een vriend van me gingen er echt raar op trippen. Ik kreeg een soort droom die een kwartier deed te duren, en dat dacht ik ook. Tot ik me filmpje terug zag waar ik dus niet langer aan het hijsen was dan 15 seconden. Deze droom was trouwens in geen enkele mate bevredigend. Ik weet echt niks meer van maar weet wel dat ik op het moment dacht dat de wereld verging. Geen aanrader dus in mijn geval. Als je het toch doet op zoon avond doe lachgas er dan maar gewoon voor. Blijf je langer in je leuke space. TIP: Combineer wel lachgas met BLOWEN. Vond ik een top ervaring, versterkt de verdere stonedheid ook"