Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumbezoekers, Ik word op een dinsdagochtend geopereerd aan mijn oor. Hiervoor ga ik onder algehele verdoving voor een uur of 2. De zaterdag ervoor is er een feest en wil ik xtc gebruiken rond een uur of 1(dus technisch gezien zondag)(maximaal 1 pil). Super verstandig zal dit niet zijn, maar zouden jullie me dit afraden? Ter aanvulling ik gebruik weinig (maximaal 2 keer per maand, maar vaak minder) Wil nog 1x even knallen en erna een maand helemaal geen feestjes o.i.d. gezien harde muziek op een net geopereerd oor me niet verstandig lijkt. Groet."
"Thanks voor de reacties!! Ik ben niet van plan helemaal strak te gaan staan, maar wil wel het euforische gevoel, vandaar dat ik er maximaal 1 wil nemen (4x een kwartje verspreid over de avond). Zijn pillen van 140 mg. Ben niet echt bang voor de dinsdagdip (heb ik gelukkig voorheen vrij weinig last van), echter (misschien ver gezocht) maar doet het iets met de anesthesie."