Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoe gebeurd het versturen van smartshop-producten? Zelf ben ik ook een Belg en overweeg ik het ook om online me een portie paddo's op te sturen, eventueel met wa LSA-zaden en wat Salvia 10x. Maar hoe zit het eigelijk met de manier van verzenden, staat er ergens op de enveloppe "smartshop" op of is deze vrij neutraal, en is de enveloppe goed gesloten alsook de producten goed verpakt? Aangezien ik ondertussen een stuk van de wetgeving in Belgie inzake drugs heb doorgenomen en paddo's en salvia hier niet zijn toegelaten (over LSA-zaden kan ik hierover niets vinden), wil ik zeker weten of het versturen een beetje "private" gebeurd. Ik vermoed dat de controle van brieven en postpaketjes in Belgie nogal vrij laag is..."
"ok hetgeen wat ik weten wou. bedankt voor de snelle reactie"
"yeah Goa rules when trippin' hoewel af en toe wa zweven op Pink Floyd ook wel leuk is fav. tripfilm : Fear and Loathing in Las Vegas { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"is het eigelijk wel goed krantenpapier te gebruiken, als het krantenpapier nat wordt, trekt er toch inkt van de krant in de paddo's, en gaan de paddo's er zwarter en vuil uitzien (van de inkt) of zie ik dat verkeerd? ik zou eerder keukenrol zonder opdruk gebruiken, maar iedereen zijn eigen manier uiteraard"
"toch nog een vraagje: als je de paddo's gedroogd heb, hoelang kun je deze dan nog bewaren, ik heb al elders gelezen dat verse in de koelkast iets van een week goed blijven, en droge? Een maand?"
"hoe ze eruit zien maakt eigelijk inderdaad niet veel uit, zolang ze maar effect hebben ik dacht eigelijk meer aan de mogelijke inktvergiftiging die je eraan kunt overhouden. ok toegegeven: paddo's zijn waarschijnlijk ook niet zo gezond voor je lichaam, maar hier heb je tenminste iets aan. Maar om nu bewust mijn paddo's nog wa extra te "vervuilen" met dingen (inkt in dit geval) waar je eigelijk niets aan hebt, vind ik toch maar niks. Maar zoals in vorige post al gezegd, ieder zijn eigen manier en mening uiteraard"
"Mijn ervaring met de combi: "speed en blowen" Normaalgezien rook ik altijd weed als ik thuis ben, enkel op het werk en op plaatsen waar ik niet kan "smoren", daar "rook" ik. Als ik dan speed gebruik (meestal gebeurd dit thuis) kan ik het dan ook moeilijk laten om erbij weed te smoren. Ik vind trouwens, als je een jointje rookt terwijl je de speed door je keel voelt zakken, dat het een iets minder viezere smaak heeft (de speed dus). Maar dit zal wel van persoon tot persoon verschillen. Als ik dan speed gebruikt, smoor ik weed dus ook als een turk, wat meestal al gevolg heeft dat ik toch lang kan wakker blijven, zonder dat ik eigelijk super-actief ben (hiermee bedoel ik: ik kan bv uren naar films, soaps liggen kijken, ps2 spelen, surfen op internet, maar langs de andere kant niet de zin hebben om uit te gaan, m'n appartement te kuisen, te sporten of zeker niet te werken). Als ik dan wat minder weed smoor, en meer sigaretten rook (ik blijf roken als turk onder de speed ) wil ik wel uitgaan en kan ik wel m'n appartement volledig kuisen, and so on.... Daarom vind ik het wel ns leuk om te combineren met weed, afhangend hoe 'actief' je wil zijn en wat je wil doen. En na veel weed smoren in combi met speed begin ik op de duur wel dingen soms te zien die er niet zijn, beetje flashen dus (lichtjes weliswaar). De hartkloppingen die ik dan regelmatig krijg, is de iets mindere kant van de zaak. Daarom probeer ik het speedgebruik ook wat te beperken (ca 1 tot 2 weekends / maand, soms paar maand niets)."