"Pleuny zei:
Ja maar te erg , mijn sexuele functie kwam eign voor het eerst terug toen ik voor het eerst amphetamine probeerde of pep . De bijwerking heet pssd (post sexual ssri syndrom ) wat een erg inhumane bijwerking is kan zijn van ssri's.
Je behoefte blijft zit er maar zodra je het uitvoert is het gevoelloos als in een permanente status van altijd net al 2 keer een orgasme te hebben gehad , elke dag permanent ......
Klik om te vergroten...
Huh wat? Jij had 6 jaar PSSD tot je pep gebruikte?! Ik heb al 15 jaar PSSD. Ik probeer allerlei RC's uit, maar niets doet wat. Gister avond bijvoorbeeld a-PHIP gevaped en vanochtend geboofed 200mg of zo. IK VOEL NIETS. Blijf wel wakker.
Weed, werkt soms een klein beetje tijdens het roken. Met je vriendin vrijen terwijl voortdurend aan een joint moet roken om maar iets van emotie te voelen is geen doen.
Van al dit spul sinds april dit jaar mee geëxperimenteerd. Steeds 2gram gekocht, begonnen met lage dosis en dan opgebouwd tot 200mg. Alle ROA geprobeerd behalve IV. Doen allemaal niets. Geen euforie, geen genot, geen fijn gevoel. Wel wakker en stim dick
3FPM,
4FMA,
NEP
2F Ketamine Wel misselijk!
2FMA
6ABP, veel zweten en 3 dagen later plotseling onverwacht geluksgevoel van nootjes. Voor de niet met PSSD bekende lezer, PSSD zorgt er voor dat je naast geen seksuele gevoelens ook geen geluksgevoelens kunt hebben. Maarja 6ABP is als XTC, dus kan niet te vaak.
En alleen blij worden van nootjes (ook al was waren het pistachios) is niet het doel.
1P LSD (20-100ug) soms succes en voel weer libido. Maar kan niet te vaak minimaal een maand wachten, want anders hoofdpijn en is hit en mis. Soms maakt het het alleen maar erger. Zelfde met
Magic Truffles. Als het werkt, fantastisch. Maar wordt er vaak erg misselijk van. Is er misschien een RC equivalent?
5- MEO MIPT. Zweten (weer) en aan het eind intens bedroeft voor een uur. Eng.
5- MEO DMT 4 gram in totaal want HOLY SHIT DIT WERKT van slechts 1mg vapen voor 20 minuten. En daarna weer! En weer. En weer..
Ok, voor 3 weken en daarna werkt het niet meer en had ik 4 maanden hevig verergerde PSSD symptomen. Dood eng. Ga ik misschien nog een keer proberen, maar het is heel moeilijk om een halve gram te kopen, daar een paar mg van te roken en de rest weg te gooien als je weet dat je OP GEEN ENKELE ANDERE MANIER erotische gevoelens kunt ervaren. Maar de prijs van maanden totale leegte is te hoog.
Dit zijn allemaal geen permanente oplossingen. PEP wel!? Va de PSSD subreddit (hou je van suïcidale mensen, moet je daar gaan kijken. Iedere dag is er wel eentje die roept dat ie zich van kant gaat maken. Vaak doen ze het ook. Ik ben er te laf voor) heb ik iemand gesproken die zei dat PEP zijn libido terugbracht. Maar niet permanent. Hoe vaak kun je PEP per week gebruiken, medicinaal? Het gaat er mij niet om high van dat spul te worden, maar mens.
Ik koop RC's omdat ik niet weet waar en hoe je PEP kunt krijgen. Nouja OK, darkweb. Slechte ervaringen gehad omdat ik daar Crystal Meth wilde kopen. Want tja, dat schijnt zo'n libido verhoger te zijn. Maar nooit wat ontvangen. Volgend inkomen maar weer gokje wagen met speed.
Want als speed ook kan, dan liever dat!
Tips en adviezen wat ik verder nog kan proberen voor het geval speed ook niet werkt, worden gewaardeerd. Psychedelica hebben duidelijk meer effect. Maar dat betekend minimaal een maand wachten en de kans is net zo groot dat het de symptomen verergerd. Ik heb totaal geen verstand van drugs, dopamine, serotonine receptoren, antagonists etc. Ik zie de termen wel, ik snap ze alleen niet zo goed. Ik weet dat de SSRI's (Zoloft, Fluoxetine) iets met serotonine doen. Maar een tekort aan serotonine lijkt het niet te zijn. 5HTP doet soms ook wat, maar bij sommige mensen veroorzaak het juist PSSD ¯\\_(ツ)_/¯
Er bestaat geen behandeling voor PSSD. Ook is er nauwelijks onderzoek naar en wordt de aandoening niet door artsen erkend. De antidepressiva waar je (permanent?) chemisch door gecastreerd kunt worden krijg je gratis en zijn legaal. Voor de mogelijke oplossing moet je zelf dokken en de illegaliteit induiken. Vandaar dat ik het tot zover tot RC's heb beperkt."