Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoop dat je geen mama bent dan blije mama. Dat zou wel 1 hele goede reden zijn om niet te gebruiken Hier ff update. Vriend en ik zijn uit elkaar. Drugsgebruik niet bewezen maar wel zo goed als zeker. Opvliegend, gehaast, betweterig. Dus als het dan niet coke was wat dan wel? Pep is hij ook bekend mee maar dat had ik dan wel moeten merken toch? Behalve dat hij op sommige dagen veel moest plassen (volgens hem koude voeten yeah right) en niet stil kunnen zitten merkte ik niet zoveel. Hij had altijd al van die buien dat hij heel actief was en dan de volgende dag (vaak zondag) lag hij voor pampus op de bank. Ook was hij extreem opruimerig in huis maar de auto was dan weer een tyfuszooi net als het schuurtje. Dacht soms ook wel eens dat hij ADHD had maar goed Een goede kennis van m die had het wel altijd zo in huis, dacht altijd dat die dealde. Deze is na het verbreken van de relatie ook een aantal x gebeld. Laatst kwam ie ons kindje ophalen en toen had hij tranende ogen en leek wat neusverkouden. Hij zei dat hij misschien wel hooikoorts had. Hahahaha ik dacht dat geloof je toch zelf niet. Een week later hoorde ik hem nergens meer over. Het trieste is dat ik het hem niet eens gun als het wel zo is. Het is een goeie jongen maar staat niet sterk in zijn schoenen. In het verleden gebruikten ze ook niet eens altijd met het uitgaan maar zat dan met een groep maten bij hem thuis en snuiven maar. Vind gebruiken als je eens een feest hebt wat anders. Maar goed het is mijn zaak niet meer, alleen als mijn kind in gevaar komt grijp ik in. Ik heb ook tegen hem gezegd, ik wil geen drugs bij mijn kind in de buurt. Dus als je straks een eigen huis hebt (woont nu weer bij zijn vader in) wil ik niet dat het in je huis is als ons kind er is. Dat hij dat maar ff goed begreep. Als ik daar achter kom ziet hij zijn kind niet meer en sleep ik m voor de rechter. Toen reageerde hij niet echt maar luisterde wel. Dat hij het dan ook niet ontkent zegt toch wel wat? Ik weet gewoon dat er wel iets is. Maar wat wil hij niet zeggen. Hij zei altijd over coke: dat doe ik allang niet meer Blowen deed hij tien jaar geleden dagelijks maar volgens mij wordt je daar ook niet opvliegend van. Maar nu genoeg over mij. Wil ff weten of iemand die tranende ogen en niezen herkent icm met een drug. Kijk hooikoorts kan wel maar deze week leek er niks aan de hand. Hooikoorts is niet 1 dagje. Het kan een periode zijn, hangt er vanaf welke pollen je allergisch voor bent. Je kan vanaf jan tot okt allergisch zijn als je pech hebt. Berken zijn nu geweest nu komen zo de graspollen enzovoort Jaja wat weet ik het goed he. Heb een medische achtergrond Weet nog wel dat toen hij echt zeker weten coke gebruikte dat hij vaak een bloedneus had en veel zijn neus moest snuiten. Dat was nu allemaal niet aan de orde. Alleen laatst dus met die tranende ogen. Ook heeft hij al eens eerder tranende ogen gehad, vlak voordat we naar een feestje moesten. dan zou hij zijn lenzen in doen maar ineens had hij jeukende en tranende ogen had hij dan misschien rotzooi gekregen? Allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg maar misschien kunnen jullie me nog ff helpen met jullie ervaring. Ik veroordeel niemand hier maar wees er wel eerlijk over, lieg niet tegen je partner. Dat vond ik nog het ergste, ik heb zo vaak tegen hem gezegd ik heb liever dat je eerlijk bent dan dat je erover liegt. Maar dat kon hij op een of andere manier niet. groetjesss"
"En hoe gaat het nu Ruff rider? bij mij is dus achteraf gebleken dat ik het bij het juiste eind had Hij heeft het eindelijk bekend... na heel wat jaren liegen. Hij gebruikte niet wekelijks, af en toe. Nu het uit is zijn er wat vaker grammetjes zijn neus gepasseerd. De enige zorg die ik heb is hoe ik die rotzooi uit mijn kindjes leven kan houden. Hij heeft me beloofd niet te gebruiken als mijn kindje bij hem is Maar ik vind het nog moeilijk dingen te geloven na al die jaren. Waarin hij dus nooit helemaal gestopt is. Ik zei altijd al: knap dat je in 1x gestopt bent, de meeste mensen krijgen toch wel eens een terugval, vaak na maanden nog. hij is maar 1 periode gestopt en daarna toch af en toe blijven gebruiken. Voor mij achteraf vreselijk om daarachter te komen. Het gaat niet eens zozeer om het gebruik maar de leugens. Nou ik hoop dat mensen die echt willen stoppen het ook lukt. Succes!"
"Ja meid stoppen! Je kids en jij verdienen beter. Hij liegt blijkbaar veel en vertrouwen is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie, zo niet de belangrijkste Als hij al steelt om geld voor drugs te verkrijgen dan is hij al diep gezonken Je kan wel blijven hopen dat hij er eerlijk over is maar als ik het zo lees zit dat er niet in. Het is niet je vriend die spreekt maar de verslaving! Ik heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten. Minder ernstig maar toch. Volg je gevoel, meestal zit dat wel goed in zulke situaties. Sterkte!"
"Tekno zei: Pfff... opmerkingen als "Dump die gast" zijn niet echt op zijn plaats vind ik.. ze vraagt of het coke of hasj is wat hij gebruikt, en niet om relatiehulp. Mind your own business. Klik om te vergroten... Laat me raden, jij hebt zelf een relatie en verbergt het voor je partner Ik heb idd ervaring met een coke-gebruikende, liegende partner en thank God dat ik van hem af ben nu. Heeft me heel wat jaartjes gekost, want ja liefde maakt blind. Blijkbaar hield hij toch meer van de coke. Al was het af en toe. Hij loog er altijd over, jarenlang. Dan heeft iemand het bij mij verbruid. En zeker als er kinderen in het spel zijn, een kind verdient een verantwoordelijke vader en iemand die stiekem drugs gebruikt is dat in mijn ogen niet."
"Wat ik me dus afvraag, als absolute niet gebruiker.... er staat altijd overal dat het effect maar een half uurtje a uurtje duurt. Maar het werkt dus blijkbaar langer door (omdat je niet kan slapen?) Daar was ik ff benieuwd naar. Ik snap anders niet dat mensen geld uitgeven aan iets wat maar een half uurtje werkt. Dan drink ik liever een pilsje Mijn ex gebruikte in het verleden coke en had niet echt last van slapeloosheid. Hij dronk er trouwens ook altijd bij dus helemaal fout. Volgens hem gebruikte hij alleen om dan weer nuchter te worden en langer door te kunnen drinken (en dus feesten) Vond het hele coke gedoe wel zo triest. Allemaal van die fake-vrienden Heb ze nooit over de vloer gezien maar oh oh als we op stap waren dan had ie ineens veel kennissen/vrienden. Het schept blijkbaar een band om stiekem op het toilet te staan snuiven en nummers van dealers uit te wisselen. Volgens mij halen zware coke gebruikers op een gegeven moment het echte leven en het coke leven door elkaar. Vond het topic over de coke bedenkingen dan ook erg herkenbaar en goed. Ik heb het zelf nooit gebruikt en hoef die shit ook niet Het enige wat ik ooit heb gedaan is blowen en alcohol en daar ben ik trots op. Ik veroordeel anderen niet maar denk dat veel mensen het doen omdat ze de druk van het leven niet aankunnen of een uitvlucht zoeken Maar tot zover de preek van mama Dania Ik ben wel even benieuwd naar de werking dus. Wat voel je nu precies. Wat maakt voor jou coke zo geweldig? En als het uitgewerkt is ben je dan hyper ofzo?"
"Ik kom hier via google terecht. Mijn vriend heeft in het verleden gebruikt maar de laatste tijd vermoed ik toch dat hij weer coke gebruikt of in ieder geval gebruikt heeft. Hij is al een tijdje snel opvliegend, agressief. In juli/aug is hij een avond weg gebleven en heeft geld opgenomen volgens hem om te gokken. Wat het is, hij had altijd wel een verklaring en zijn woordje klaar. Zelfs in het verleden toen hij nog gebruikte. Volgens hem gebruikte hij alleen om fit te worden als hij had gedronken. Nu is hij sinds drie weken gestopt met drinken. Na de zoveelste ruzie hierover. Omdat hij de dag erna altijd erg chagrijnig en opvliegend is. Nu lees ik jullie verhalen over de combinatie drank en coke en denk BINGO. Misschien is dat het wel, krijgt hij altijd als hij drinkt die drang om weer te gebruiken. Eens in de zoveel tijd was hij namelijk erg onrustig op zaterdag en moest en zou dan de deur uit. Wat ik denk is dat hij dan die drang heeft om coke te nemen. Op zo'n avond heeft hij toen hij weg was een jongen gebeld die zeker weten gebruikt of zelfs dealt. En dit is nog een paar keer voorgekomen. Ik ben dus bang dat hij zijn verslaving niet de baas was. Maar ik heb hem zo vaak de kans gegeven om eerlijk te zijn, zeker nu we een kindje samen hebben. Wat het is. Als hij gebruikt dan is het maar af en toe en geen grote hoeveelheden. We hebben 1 rekening en er verdwijnen geen grote bedragen. Wel eens een eurootje of 20 maar meer niet. Waarom zet ik hier mijn verhaal neer? Ik wil graag jullie reactie of wat jullie er van denken. In het verleden heeft hij huurachterstand en andere schulden gehad. Door mij is dat allemaal goed gekomen. Toch ben ik bang dat hij nooit helemaal over de verslaving heen is. Volgens hem is hij in 1x gestopt. Dat lijkt me wel vreemd gezien alle ervaringen hier. Toen ik er laatst over begon zei hij dat hij daarna toch nog wel eens gebruikt had. Maar verder... hij is er niet eerlijk in. Hij weet alle sporen donders goed uit te wissen. Nu ik dus toch zijn telefoonrekening op heb gevraagd (omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt) zie ik dat hij een bepaalde jongen idd een paar keer gesmst heeft in het weekend als ik al boven lag te slapen. En ook is er een jongen gesmst in een weekend in augustus toen we zo'n ruzie kregen dat hij een nacht wegbleef. Achteraf gezien denk ik dat de ruzies juist onstaan door zijn zucht naar coke. Dat hij dan een reden zoekt om weg te gaan ofzo. Herkent iemand dit? Ik wil niemand veroordelen, ik ben zelf antidrugs behalve dan dat ik in mijn jeugd wel regelmatig blowde. Maar ik heb altijd open gestaan voor een goed gesprek hierover. Waar ik bij hem ook bang voor ben, dat hij gebruikt om de verkeerde redenen, wat je vaak leest over coke. Het is gewoon rotzooi als je het zo bekijkt. Geestelijk erg verslavend. Maar hoe krijg ik hem zover dat hij het wel bekent? Ik heb dus geen bewijs, meer een gevoel. En dat gevoel is eigenlijk onze hele relatie blijven bestaan. Soms te stiekem gedrag, onrustig, ruzie maken om niks. En als hij dan weg ging liet hij een nacht niks van zich laten horen. De dag erna leek hij zich erg schuldig te voelen etc. Maar ja ik kan het niet bewijzen. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft maar ik zou hem willen helpen. Want als het zo is dan voelt hij zich toch ook klote? Of hij moet niet willen stoppen natuurlijk. Tsja dan is het toch echt einde relatie. Daar kan ik niet mee leven. Een kind wil ik niet zo op laten groeien"
"Het is dus niet zo dat hij dagelijks gebruikt anders zou ik het weten. We hebben maar 1 rekening. In de weekenden dat hij eens weg was is er 60 a 70 euro opgenomen en dat heeft hij zogenaamd opgemaakt aan drank en gokken. Ik geloof dat niet zo maar bewijs heb ik niet. Ik weet het dus niet zeker maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt. Hij lijkt altijd iets te verbergen. Is onrustig, op zijn hoede. En de laatste weken had hij altijd zijn telefoon bij zich. Een affaire kan ook nog maar dat lijkt me onwaarschijnlijker dan dat het over drugs gaat. Tsja hoe kom ik er dan achter als hij niet eerlijk is. Misschien ziet hij zelf niet in dat hij ook wel degelijk een probleem heeft. Als het dus zo is he. Maar waarom zou ik anders dat gevoel hebben. En er waren iets teveel toevalligheden de laatste tijd. Nu sinds drie weken niet meer, sinds hij gestopt is met drinken. Maar er wordt wel eens 20 euro opgenomen zonder dat ik precies weet waar het voor is. Kijk als hij dat verleden niet had maakt het mij geen moer uit waar iemand het verder aan uitgeeft. Maar op een of andere manier klopt er iets niet"
"Ik weet niet wat het is maar ik vind hem gewoon stiekem doen. Het is mij te toevallig. Ik kom net thuis, zit ie net aan zijn jas. Hij zocht zijn shag zei hij. Wel vreemd want hij is verder niet meer de deur uit geweest vanmiddag dus het zat niet in zijn jas. meestal weet hij dat ook wel dondersgoed. Hij leek wel te schrikken dat ik er aan kwam... Tsja of ik ben para en dan lijkt alles ook zo. Ik weet het gewoon niet. Het zijn te vaak van die kleine dingen dat ik denk hmmmm. Maar erover praten dan gaat hij gelijk in de verdediging en zoek ik dus overal wat achter. En nu is hij chagrijnig. Ik blijf gewoon het idee houden dat er wat is maar ik kom er zo toch niet achter. En als het niks is tsja dan is mijn vertrouwen dus blijkbaar op een heel laag peil... Kijk als je m nooit betrapt kan er bijna ook niks zijn. Had ik hem maar betrapt dat zou ik minder erg vinden dan deze onzekerheid. Wat het ook is, ik durf er ook moeilijk in te geloven, bang voor weer een teleurstelling. Dat kan ik niet nog een keer aan"
"anoniempje zei: ja das erg lastig maar voor 20 euro komt die niet zover als die coke wil hebben. daar krijg je zo weing voor als ze het al voor 20 euro verkopen, daar ben je echt niet de hele nacht zoet mee. En je intuitie je gevoel klopt meestal wel hoor! Maar de vraag is als het echt aan de coke ligt , heeft hij vroeger ook wel andere drugs gebruikt? mischien is die met iets anders aan het experimenteren? Klik om te vergroten... Ja hij heeft van alles gedaan; speed, xtc, paddo's. Maar de laatste jaren eigenlijk niet meer. Hij zegt zelf echt dat hij nooit meer coke gebruikt. Volgens hem gebruikte hij het alleen om fit te worden onder invloed van alcohol, hij dacht dat hij het niet eens nuchter heeft gebruikt ooit. Dus misschien zit ik er toch naast maar het is allemaal net te toevallig of te stiekem. Hij heeft overal wel een verklaring voor en word daarna boos dat ik hem wantrouw. Tsja als het echt waar is wat ie zegt is dat ook zo. Waarom twijfel ik dan zo? Misschien toch door ons verleden waarin hij zoveel heeft gelogen. Ik durf het niet meer te vertrouwen. En toen hij dus zo opgefokt deed dacht ik gelijk aan drugs. Ik heb ook eens een lepel zien liggen op tafel toen ik beneden kwam. Dacht gelijk dat hij misschien dan wel iets rookte. Hij rookt shag namelijk. Toen kwam ik onverwacht binnen s avonds laat. Hij rookt niet binnen maar buiten hoor maar toen dacht ik nog wat doet die lepel daar. Je kan toch ook een soort van cocaine verhitten? Heroine gebruikt ie zeker weten niet en zal ie ook nooit doen. Toen hij nog coke gebruikte vond ik wel eens zo'n wit envelopje (pony pak ofzoiets) in zijn autosleutelhoesje of hoe je dat maar noemt. Dat aan de sleutels zit, zo'n leren ding. Maar dat is jaren terug. Nu heb ik nooit iets gevonden. Ik heb hem ook wel eens verdacht dat hij pennen gebruikte en daar dus de vulling uit haalde. Dus om te snuiven. Toen hij echt nog regelmatig gebruikte was zijn pinpas helemaal aan gort en werden er cd hoesjes gebruikt. Ik heb er wel bij gezeten toen anderen snoven. Maar goed wat ie nu zou doen, ik weet het niet. Hij wordt boos en verder kan ik er niet met hem over praten. Hij is daarna boos en geeft mij een schuldgevoel. Ik wil hem ook zeker niet onterecht beschuldigen."
"Hij zegt toch echt dat hij dat allang niet meer doet dus ik moet hem voorlopig maar het voordeel van de twijfel gunnen. Misschien is het niet eens drugs maar wat anders. Hij lijkt gewoon niet lekker in zijn vel te zitten de laatste tijd. We hebben vaak ook ruzie om niks. Dus misschien zijn het wel gewoon relatieproblemen, ik weet het niet. Ik geef het de tijd. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel Meestal dan he."