Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF'ers, mijn hele puberteit door heb ik geexperimenteerd. heb vanalles geprobeert en gedaan... Behalve natuurlijk, the most subtile of them all, LSD. Was steeds afgeschrikt door mijn warrige hoofd, manier van denken en dom impulsief gedrag.. Nu is de adolescentie aardig beginnen inkicken en ben nu 22, bijna 23. heb een huisje gekocht samen met mijn vriendin, ben gelukkig, heb goed werk, alles zit mee. Toen ik overlaatst over lsd nadacht had ik er al heel wat minder schrik voor. En aangezien mijn vriendin ook wel best nieuwsgierig is heb ik besloten om eens na te vragen. Heb er iemand voor die zegt dat hij wss iemand kent die dat wel kan fixen. hij zou me later nog contacteren... Nu heb ik slechts 1 vraagje -Waar moet ik op letten als ik koop? (het gaat over een groot vel) (hiermee kunnen we dan een heel eind weg en lekker mee experimenteren) enige tips voor uiterlijk, geur of wetek wat dan ook? Heb dit nog nooit gekocht dus weet niet goed hoe het aan te pakken Als iemand ook nog tips heeft over prijzen zijn die ook welkom! ps : ben van plan 1tje te laten testen om dan met een gerust hart te kunnen kijken wat er achter die magische lsd-poort zit. Excuses voor dit veel te lange stukje tekst. groetjes vanuit België"
"alvast bedankt voor je reactie Zal ze sowieso laten testen, maar zijn er anders geen specifieke kenmerken? Zodat ik straks niet naar huis kom met droge velletjes :-s"
"je droomt enkel tijdens je rem sleep. en er is genoeg onderzoek uitgevoerd naar de slaap en dromen dat men ondertussen zelfs wetenschappelijk kan aantonen dat lucide dromen echt kan!! lucide dromen = je bewust zijn dat je droomt, in je droom. hoe "getrainder " je hierin word, hoe sterker je je droom naar wens kunt beïnvloeden."
"hallo, ik denk dat je salvia hebt gerookt. Je beschrijft de rush en hallucinaties precies zoals ze bij salvia beschreven worden. Ik heb dan natuurlijk ook mijn eigen bescheiden ervaring met het product"
"hallo billiebil ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. heb viavia aan dubbele kernreactoren geraakt. i zag het helemaal zitten en begon met 1. (dit was ook thuis). na ongeveer een uur begon ik tintelingen te krijgen, in mijn armen en benen. heel raar! Ben er zeker van dat het degelijke pillen waren wnt andere vrienden hadden ze ook en konden ze alleen maar ophemelen. ik dacht van, ik neem nog een bij want ik zit net op de grens van net wel en net niet. toen ze alletwee als een gek begonnen te werken bleef de euforie helaas uit. wel extreme tintelingen in mijn benen en armen. toen dit over was begon ik de ballen van mijn lijf te trippen!!! niet echt trip trippen maar mdma trippen bedoel ik dus. rare dingen in mijn ooghoeken zien, fellere kleuren. dit kwam erger en erger tot ik volledig in mijn eigen wereld zat helaas kwam ik er dus ook niet slimmer op en dacht van pfff, dit ben ik beu! ik ga nog 2 dikke joints roken om dan te kunnen slapen en uit deze rare ervaring te geraken. NIET DUS! ik sloeg ze gewoon harder en harder en harder...zag mezelf in mijn gedachten onthoofd worden enzo. heel realistisch!! ben wel niet doorgeslaan omdat ik wist waardoor het kwam dat ik zo was en kon me rustig houden. ben dan uiteindelijk toch in slaap geraakt... nu heb ik wel redelijk wat ervaring met xtc en mdma puur, ik hou van md!!! maar door deze ervaring blijf ik er vanaf nu mooi vanaf grtz from belgium"
"Temesta 2,5mg kunnen scoren bij mijn lieve oude metertje... Dit even getest. Man, dat spul doet niks! Dat dacht ik maar, volgens mijn vriendin liep ik erbij als een zombie die de helft van de tijd zinnen of woorden vergat. Dit terwijl ikzelf bar weinig voelde en behalve de evenwichtsstoornissen dacht dat er niks aan het handj was. Klinkt dit bekend bij iemand? grtjs"
"Een hele goede avond toegewenst allemaal! Ik vraag me af of de combinatie van zaldiar met speed nevenwerkingen kan veroorzaken? Ik persoonlijk betwijfel het sterk als dit zo zou zijn, maar in de meeste gevallen van dope, bijna zeker weten is niets weten :P Grtz from Belgium"
"Bedankt voor de reacties alvast Hij maakt het zelf niet en heeft het ook niet in vloeibare vorm dus het zal op goed geluk zijn dan maar."
"Hebben GBL aangeschaft. Met wat kan je het beste vermengen? groetjes"
"Hebben ook en doseerpsuit van minimum 2ml. Kunnen we dit wel trekken? groetjes"