Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslegale namaakwiet uit UK

legale namaakwiet uit UK

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je weet toch de naam wel ervan? Of was het gewoon jwh in badzout vorm? Als mij iets aangeboden zou worden zou ik echt de naam/werkzame stof willen weten.
Maar je hebt weer een ervaring erbij :)
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
gisteravond kwam een vriend op de proppen met zulke smartdrugs uit UK.
omdat hij weet dat ik altijd wel in ben om iets nieuws te proberen besloten we er 1 van te roken.
Voor de smaak ook wat echte wiet bijgesmeten ongeveer evenveel als dat andere "spul"
ervoor was ik al redelijk high en een beetje dronken.
Maar na het nemen van 3 trekjes wist ik al dat het geen kattenpis was, ik voelde mijzelf een rush krijgen die niets met wiet te maken had.
Ik wist het en een vriend uit de groep die al eens sitter geweest was voor me wist het even snel.
ik begon te hallucineren en het werd steeds gekker ik hoorde geluiden die er niet waren en werd echt parranoid. tijdens deze hallucinaties had ik ook een effect die ik eens had van mdma dat constand het gevoel hebben dat je hoofd zwaar aan het bewegen is maar die staat gewoon stil? bij ons noemen we dat 'stuken' verder kan ik dat niet echt beschrijven maar dat ging door de hallucinaties heen.
na een uurtje was ik weer volledig de oude en voelde me alleen maar high en dronken en was niets meer te voelen van die syntetische brol buiten een lichte hoofdpijn.
ik weet niet waarom deze shit legaal is en maar bijvoorbeeld cannabis niet (in belgie)
en denk niet het nog te zullen doen, ik denk dat ik het bij illegale drugs ga houden...
want ik vertrouw meer een dealer die ik al jaren ken dan die corrupte staat met zijn mislukte regering

verder vond ik deze legal high wel eens de moeite maar niet te onderschatten want hij slaat harder en later in dan je zou verwachten...
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe me denken aan K2 of Spice...
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Je weet toch de naam wel ervan? Of was het gewoon jwh in badzout vorm? Als mij iets aangeboden zou worden zou ik echt de naam/werkzame stof willen weten.
Maar je hebt weer een ervaring erbij :)
Klik om te vergroten...

op het kartonnetje waar het zakje tussengeniet zat stond "mamba" er stonden geen ingredienten bij ofzo maar er staat wel op dat het legaal is in de USA europa en rusland
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat wss over het product 'black mamba'.
Had me er ff in verdiept op het net en dit was uit de bus gekomen...

viewtopic.php?f=7&t=38094

grts
s
socialsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb eens een reportage gezien op national geographic
drugs inc noemde het en er was een aflevering gemaakt over smart drugs
her komt eigenlijk uit het zuid oosten waar het nu niet langer legaal is
ook was er in de vd een jongen die van deze synthetische namaakdrugs zelfmoord heeft gepleegd ik raad het echt niemand aan
d
dafalganManLid
01-01-2024, 00:00
#7
hallo,
ik denk dat je salvia hebt gerookt. Je beschrijft de rush en hallucinaties precies zoals ze bij salvia
beschreven worden. Ik heb dan natuurlijk ook mijn eigen bescheiden ervaring met het product :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
dafalganMan zei:
hallo,
ik denk dat je salvia hebt gerookt. Je beschrijft de rush en hallucinaties precies zoals ze bij salvia beschreven worden.
Klik om te vergroten...

Vind je :confused:
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
dafalganMan zei:
hallo,
ik denk dat je salvia hebt gerookt. Je beschrijft de rush en hallucinaties precies zoals ze bij salvia
beschreven worden. Ik heb dan natuurlijk ook mijn eigen bescheiden ervaring met het product :)
Klik om te vergroten...

ik weet zeker dat ik geen salvia gerookt had, als ik salvia rook dan vergeet ik tijdens mijn trip waardoor ik aan het trippen ben, dit had ik deze keer niet. ook duurde de trip langer dan salvia maar was ze wat minder intens...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."