Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik blow nu al een paar jaar, nooit problemen gehad, behalve in het begin in combinatie met alcohol, maar sinds een paar maanden nu kan ik niet meer blowen zonder misselijk te worden, ik geef niet over ofzo, maar dat maakt het niet minder irritant. Ik snap er niks van, he ligt niet aan mijn eten, drinken, slapen, gemoedstoestand, of wat dan ook, want het gebeurt ALTIJD! En nogmaals: ik heb jaren geblowt zonder er last van te hebben. Nu de vraag: iemand een idee hoe dit komt, en nog liever, of hoe ik er vanaf kom?"
"Bedankt voor de tips, ik zal inderdaad maar even gaan minderen, dat was ik sowieso al van plan vanwege de misselijkheid en andere redenen, en aangezien spacecake en wiet met de waterpijp wel goed gaat zal ik ook de tabak er maar even uitlaten, dat moet geen probleem zijn . Over het goed in mijn zel zitten heb ik ook al nagedacht, maar het rare is dat ik nu gelukkig ben dan in de periode dat het wel goed ging, maar in ieder geval bedankt, ik ga het proberen."