"Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop
Men 1ste keer mmmmmmmm;; das al lang geleden hoor, maja de 1ste x vergeet je nooit he , hihihhi niet bij de sex & niet bij de dope hehehe;; ik was in de goeien tijd dat de checkpoint nog bestond en zelf nog niet verhuist was , met dat smale trapje naar boven ,, hmmmmmm het was of ik in het paradijs beland was ))) overal rook het naar de weed ,, wist ff echt niet wat ik moets bestellen op het bord dat boven de balie ging,, en een leuke meid was bezig met de weegschaal,,, heb toen gewoon men grammetjes gekocht ,zoals meesten ,,,, beetje angstig dat ik zou erkend worden door mensen uit de buurt bij ons hier,,,, Ze zouden beter een coffeeshop ook open doen in belgie,, zon afstand laten leggen door de mensen,,, Een echte schande,,,,,,,
......................................"