Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 ding kijk jonges en meisjes , ik zal jullie 1 ding zeggen , pas er mee op ! ik heb ondertussen veel (te veel) ervaring met drugs , en ik ben nog nooit gecrashed , in tegestelling tot mijn nickname. slechts 1 keer . Ik ben sosa gewoon , en hier leg je gemakkelijk een vette lijn van , dus die bewuste avond had ik ketamine bij me , en rustig begonne . op't einde van de avond kapte ik het laatste van m'n zakje leeg ,en het bleek best veel , ik dacht , met sos kan je heel wat aan , waarom van dit niet? ik dus de rest op gesnitst , het was binne , en nog voor ik uit de wc's was , begon het al , alles draaide weg en ik begon net te vliegen. tegen dat ik uit het café was lag ik op de grond en kon niets meer , ik bleef dieper in de grond zakken en kotste alles uit. ik kon me niet bewegen en voelde me enorm slecht , ik heb 3 uur in de ijskoude gelegen in m'n t_shirt , de slechste ervaring ooit. nu probeer ik overal vanaf te komen maar dit is dus niet simpel. ik was 3 weken sober en heb me deze week weer late gaan , maarja , so be it , moet ik weer opnieuw beginne , ik weet dat veel mensen dit zeggen , en ik geloofde het enkele jare gelede ook niet , maar mensen , blijf er gewoon af , je weet niet wat al die rommel kan doen , abnormaal!!! grtz"