Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik heb op het internet voor de 1e keer wat '' 2cb '' pillen besteld, daarna ben ik ff op het forum gaan rond kijken over 2cb en vond ik een lijst met '' gevaarlijke pillen '' dus uit nieuwsgierigheid op geklikt, blijkt dat mijn pillen een van de gevaarlijke pillen zijn (en er staan er maar 8 op ofzo) nou daar baal ik toch wel even van, want ik heb laatst XTC gebruikt en ik heb gelezen dat je prima 2cb kan doen na XTC. ben een redelijk beginnende gebruiker en heb nog nooit mijn XTC laten testen, kan ik gewoon een pil via de post opsturen? ik weet dat ik dit ook gewoon kan googelen maar ik verveel me en dit is ook mijn 1e post hier"
"synthetische cannabis vermijd ik als de plaag, uppers lijkt me wel wat, bedankt voor het advies"
"ah ja daar was ik al bang voor, bedankt voor de reactie denk dat ik hem gewoon ga proberen maar zal er nog ff over na denken. zo staat het beschreven op de website, klinkt in principe niet zo erg " Pentylon is een cathinonachtige stof. In vergelijking met MDMA is over deze stof veel minder bekend en de risico’s van gebruik kunnen dus groter zijn. Helemaal omdat de sterkte van deze stof bij het testen niet door het laboratorium wordt bepaald. Je weet dus niet hoe sterk het is. ""
"thanks voor de tip, zal ff gaan rondneuzen voor nieuwe pillen en ik laat deze voorlopig even liggen tot testen weer wat makkelijker word"
"OK ik had dus geen idee dat je ZO VEEL drugs gewoon legaal kan kopen pandoras box is open.............. nog andere aanraders behalve 2cb?"
"Hey peertheseer, ook ik ervaar precies het tegenovergestelde van wat jij ervaart. Ik ben op vroege leeftijd begonnen met blowen, toen werd ik vaak nog high en sociaal, maar dat gevoel werd al snel verplaatst door stonedheid en introversie. Dat ligt mede ook aan mijzelf, want ik rook jointjes alsof het sigaretten zijn. Ik ben van nature erg verlegen en awkward en als ik wiet rook intensifier ik die gevoelens tienmaals. Als ik stoned ben heb ik totaal geen behoefte om met mensen te praten, en dan ben ik ook echt niet gezellig om mee te praten. Dus net als jij spendeer ik mijn tijd achter de PC en ''vermaak'' me met videogames. Ik kan ook niet te lang gamen zonder te blowen, anders verveel ik me al snel. Ik ben meerdere keren een aantal weken gestopt en dan ervaar ik ook een rush van emoties, wat logisch is, want ik rook al 10 jaar dagelijks wiet, iets wat zeker niet goed is voor je dopamine levels en je capabiliteit om emoties te verwerken. Gelukkig nog nooit een psyhose gehad. Het tegenovergestelde dus, een aantal keer geprobeerd er mee te stoppen, maar de nuances van een sociaal leven hebben zijn te stressvol voor deze gevoelige jongen ( ), dus keer ik altijd terug naar de kluizenaar lifestyle, gamers 4 lyfe baby. EDIT: Moet zeggen dat ik sinds 2015 het spel GMOD speel, en dan voornamelijk de gamemode Trouble in Terrorist Town, waar 36 mensen op een server met public voice chat met elkaar praten, hier ben ik wel een beetje door uit mijn schulp gekomen, maar ik weet niet of je daar veel aan hebt."
"Ik probeer het altijd maar zo te zien, nog nooit in de geschiedenis van de mensheid hebben we het zo goed gehad, ik ben blij dat ik in dit tijdperk ben geboren IPV van 200 jaar geleden, want dat was ik waarschijnlijk al dood door mijn blindedarm onsteking De gemiddelde mens leeft nu beter als een koning in de middeleeuwen. Just saying."