Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dames en heren, koeken en peren, Ik hou af en toe wel van wat pep, maar ben niet erg ervaren en weet niet zo goed hoeveel een gram of aantal milligrammen precies is. Gebruik op het oog gaat wel ok maar ik zou graag wat beter willen weten met welke hoeveelheden ik zit te spelen, maar heb geen weegschaal. Vandaar dat ik 2 (wellicht domme) vragen heb waarvan ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden, bvd! 1. Ik heb wat pep en wil het goedje graag laten testen. Ik heb gezien dat ik hiervoor 80 mg in moet leveren, en dat er niet getest word voor mensen die met meer dan 1 gr. langskomen. Wordt er 80 mg. uit het sealtje genomen dat ik meeneem (zolang dit niet meer is dan 1 gr.), of wordt mijn hele sample ingenomen zolang het niet meer is dan. M.a.w., wordt de benodigde 80 mg. terplekke afgewogen en krijg ik de rest terug? 2. Weet iemand misschien hoeveel mg. er bij 1 dosis uit zo'n bullet snuiver komt? Ik heb er 1 en denk dat dit misschien de makkelijkste manier is om enige indicatie te krijgen van volume/gewicht bij speed. Misschien dat iemand een weegschaal en een bullet heeft en dit dus zo even uit kan vinden? Anders kan iemand misschien een (nauwkeurig dan wel ruwe) schatting geven waar ik mee verder kan, bijv. een lijntje ter grote van .... is +/- x mg. Alvast bedankt en rustig aan!"
"Ok, bedankt voor jullie reacties! Ik ging er wel vanuit dat ze het op ongeveer zo'n manier zouden doen bij het testcentrum, maar ben er nog nooit geweest en vroeg het me dus ff af voor de zekerheid. Of dat 100 mg, of 200 mg is maakt me ook niet zoveel uit hoor. Ook bedankt voor de indicatie, zo weet ik iets beter wat ik tot me neem. Ook als ik straks naar het centrum ga, toevallig ook in eindhoven, kan ik kijken wat ik nog over heb na hun inname van x aantal mg (ff vragen) en dan weet ik dus misschien ook ongeveer hoeveel ik over heb. Ik moet eigenlijk idd een weegschaal kopen, misschien 1tje op 0,01 g nauwkeurig, want op de mg nauwkeurig is volgens mij een stukje duurder en ik wil daar eigenlijk niet zo veel geld aan uit geven. (kwestie van prioriteiten hehe ik weet het..) Een bullet is een snuifapparaatje, waar je wat drugs in kunt doen, en doormiddel van een soort "emmertje" dat kan draaien, een kleine hoeveelheid uit het reservoir kunt halen om op te snuiven. Er komt maar een klein beetje uit, maar het is in sommige situaties een stuk handiger dan het leggen van een lijntje, al is dat wel wat leuker."