Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vanaf mijn 14e tot mijn 22e (2,5 jaar terug) ook dagelijks geblowd. Herken me wel in je verhaal, hele dag buiten hangen in een buurt vol gasten die ook allemaal blowen, hele dag niks doen, problemen met politie enz. enz. Ik zag er erg tegen op om te stoppen maar als ik nu terug kijk viel het best mee. Het enige waar ik problemen mee had is slapen. Moeilijk in slaap komen, af en toe wakker worden en heel raar dromen Sporten heeft mij enorm geholpen. Ben op de dag dat ik gestopt ben meteen naar de sportschool gegaan en onbeperkt fitness abonnement genomen. Door te fitnessen kan je ergens je energie in kwijt en ben je aan het einde van de dag moe en val je makkelijker in slaap. En als je wat spieren wil kweken moet je er veel bij eten en dat is een goeie afleiding de hele dag door. Daarnaast is het gezond, je wordt er een stuk sterker van en je lichaam gaat er beter uit zien zolang je er maar de motivatie voor hebt Zolang ik nuchter ben mis ik het blowen totaal niet. Maar als ik op feestjes drank of speed op heb dan mis ik het wel. Dus kortom voor mij was het niet zo moeilijk als het leek, alleen de eerste paar weken zijn klote met slapen maar daarna gaat dat weg. gewoon gaan sporten of andere afleiding zoeken waar je je energie in kwijt kan en dan gaat het wel goed komen Succes man"