Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Eerste keer XTC: ultiem geluk. Wat een top report! Ik heb thuis meerde malen XTC gebruikt. We gebruikten met een paar goede vrienden en net zoals bij jullie is onze (vriendschaps) relatie nog beter geworden."
"Tips heb ik niet voor je maar ik wil je wel ontzettend veel sterkte en succes wensen!"
"Een blauwe boom ga ik goed hard op. Zijn hier jammer genoeg niet meer te krijgen"
"Goed nummer en mooie clip!"
"Pretsnack, P'tje"
"Al meerder keren heb ik XTC gebruikt. Met koninginnenacht wil ik voor het eerst MDMA gebruiken. Wat vinden jullie precies de verschillen tussen XTC en MDMA? Na een avondje snoepen ben ik een paar dagen nogal depressief, is dit ook gebruikelijk bij MDMA?"
"Bedankt voor de reacties. Ik dacht altijd dat er in een pilletje ook andere stoffen zitten. Bijvoorbeeld speed. Ik heb pillen gehad waarin variërend van 110mg MDMA tot 190mg MDMA zat. Deze pillen waren (bijna) even groot. wat voor stof wordt de rest van de pil mee opgevuld?"
"http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=127789&page=2 Hier staan veel voorbeelden en pictures van voorbeelden. Denk dat dit je wel op een idee kan brengen."