Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb om 7 uur anderhalve gekocht en tot nu bezig lekker kleine lijntjes zodat ik er lang mee doe. En zat eerst voetbal te kijken maar was ik al na 50 min beu (slechte wedstrijd) maar ik kan dan lekker lang wakker blijven en beetje op forums afgaan en toen kwam ik deze tegen. nooit gedacht een forum over iets wat ik lekker vind:P maar ik krijg of een relaxt gevoel of spichtig omdat ik nog bij me ouders woon dat er iemand me betrapt dat ik dingen zie die niet gebeuren dat ik denk dat de deur open gaat. maar net als in het weekend met biertje erbij in een discotheek is het relaxt alleen altijd uit kijken voor de bewaking dus lopen we meestal naar degene die bobt zijn auto om te pakken. maar met bier erbij kan je veel drinken maar volgende dag moet ik weer pakke of ik ben de hele dag kapot. Maar het is en blijft lekker ik gebruik niet zo heel veel denk ik doe ongeveer doordeweeks 3 a4 gram en vrijdag en zaterdag avond 4 gram en zondags af en toe. is dat eigenlijk veel of niet? groetjes frank"
"ik heb altijd als ik ga afwegen is meestal me hond ook in de huiskamer en ik had een keer me lepel laten vallen en toen likte die de sos eraf. toen is tie weleen uur vaag geweest en vanaf dien let ik er goed op dat tie nergens meer bij kan. godweet wat zo een beest ervan krijgt want heb wel is een hond zien trippen dat iemand hem alcohol gaf laat staan van teveel sos"