Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, 4 jaar geleden ben ik begonnen met blowen, de eerste 2 jaren had ik er erg veel plezier in en ik had niet het gevoel dat het negatieve gevolgen voor mij zou hebben. In het begin rookte ik alleen in weekenden, dit kwam vooral omdat ik niet de mogelijkheid had om op ieder moment aan wiet te komen, vanwege m'n leeftijd destijds. Ik begon namelijk op m'n 16e. Sinds m'n 18e ben ik dagelijks gaan roken en vanaf dat moment zijn de problemen zich gaan opstapelen. Thuis en op school was ik er met mijn gedachten nooit meer bij en ik had altijd een duf gevoel. Ik heb het gevoel dat ik door het blowen erg veel dingen ben misgelopen en daar wil ik erg graag verandering in brengen. Vroeger was ik erg sociaal, ik had veel vrienden en ik ondernam veel dingen. Op dit moment ben ik het tegenovergestelde van dit. 3 weken geleden heb ik besloten om minder te gaan blowen, en dit langzaam af te bouwen totdat ik volledig clean ben. 2 jaar lang rookte ik zo'n 5 joints per dag en op dit moment is dat nog maar 1 joint voor het slapen gaan. De afkickverschijnselen zijn naar mijn gevoel wel erg heftig en daar heb ik veel moeite mee. Ik heb bijna iedere dag last van zweetaanvallen, hoofdpijn en ik word af en toe erg emotioneel. Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met afkicken, en of jullie misschien tips hebben die ik zou kunnen gebruiken tijdens het afkicken. Thanks!"