Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een nieuwe account aangemaakt omdat me gewoon te erg schaam voor de meest domme actie ooit. Onvoorbereid na een nachtje stappen dronken een zegeltje lsd eten. En dat was ook nog eens de eerste keer =D Ik weet het, iemand als ik moet zich niet in laten met drugs, als je zoiets doet kun je er niet mee om gaan.. en ik besef me ook echt goed hoe achterlijk weinig respect ik voor drugs heb (opzich gaat het al wel een tijdje deze kan op, ik had zoiets aan kunnen zien komen) Het punt is dat ik op dit moment erg bang ben dat ik een psychose getriggerd heb. Ik vertoon echt precies de symptomen van psychose maar ik weet niet voor heoverre dit nog afterglow van lsd is. Ik heb de hele nacht bad getript en aan een bepaald persoon gedacht. De gevoelens voor die persoon die ik had zijn echt vermenigvuldigd tot ongelofelijk irrationele hoogtes, het is net alsof mijn wereld nog maar om die persoon draait, en néé dat is niet gewoon verliefd zijn. Ik ben zo obsessief bang voor diegene en dat ze me eerder gekwetst heeft en het miss weer doet, dat ik nauwlijks mn zinnen af durf te maken op MSN omdat ik zo bang ben dat ze me af wijst. Verward denken lijkt me duidelijk na een trip, maar ik kan echt niets meer fatsoenlijk begrijpen, weet niet meer wat ik wil. Vooral de neologismen en het vreemde spreken maakt me bang. Ik had echt extreem veel last van het gebruiken van neologismen toen ik zon 8u na inname met een hele goede vriend buiten ben gaan lopen en praten om mn hoofd op orde te krijgen. Ik voel me dars of totaal het verkeerde woord gebruiken ik ben bot voor koffie Hallucinaties heb ik nauwlijks meer gelukkig Kanttekening is dat ik een nacht niet geslapen heb, door de lsd/alcohol ,dus uitgeput ben. Vertel me alsjeblieft dat ik dit verkeerd interpreteer en para ben, het moet gewoon"
"'t is 4u 's ochtends geweest (van zondag) Welke informatie kan ik nog meer geven? Ik heb de persoon in kwestie het hele verhaal verteld, en ik ga morgen naar haar toe in de hoop dat ik beter ben en dat het zal helpen, maar ik weet niet in hoeverre ik uberhaupt dicht klap in haar aanwezigheid Zien jullie dit als een goed idee? Ik heb echt geen vertrouwen meer in mn eigen beoordelingsvermogen"
"Ja dat zeg ik toch ook :P Ik kan mezelf gewoon niet inhouden.. En dat moet echt veranderen en als dat niet gebeurd moet ik eigenlijk gewoon helemaal stoppen, daar heb je tenminste niet beoordelingsvermogen voor nodig :P"
"lysergine25 zei: Hee lekker getript dus !!! Wanneer neem je de volgende acid ? Stonie Klik om te vergroten... Als ik afgekeurd wil worden voor dienstplicht ofzo? Maar ik kan gelukkig zeggen dat ik me echt al 1000x beter voel.. Eigenlijk heb ik me gewoon een beetje aan lopen stellen gisteravond En dat allemaal door een nachtje slapen Alleen is dat gezuiverde gevoel van: de eerste paar maanden geen drugs meer ook een stuk minder geworden nu Maar goed, heel erg bedankt allemaal, jullie reacties hebben wel geholpen"
"lysergine25 zei: LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ? Klik om te vergroten... Ik weet en WIST het gewoon .. waarschijnlijk zou ik het nuchter gewoon vet eng vinden om het in te nemen.. maar als dat verraderlijke alcohol in mn bloed zit verlies ik echt elk gevoel van zelfprotectie. Oeeee postzegelsss mooie plaatjessss mooie kleurtjessssss die ga ik maar eens op eten ik verveel me toch."