Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe vul jij serotonine aan na drugs!??"
"Pepnoize zei: Lauu zei: maar 1 nuttige reactie in dit topic...het niveau daalt wel snel hier op DF Klik om te vergroten... toch niet waar.. het is zoals bijna iedereen zegt, van fruit en van die serotonine supplementen geraak je er snel bovenop. maar ik volg je wel i.v.m. die niveaudaling. Klik om te vergroten... Kijk!! Jij weet waar je over praat, :P jij zult vast geen dipjes hebben, en je zegt ook intelligentere dingen dan die anti-5-htp's.... Misschien toch niet zo slecht idee om er eerst eens iets over te gaan lezen dan meteen een nwe topic te openen MET MIJN TOPICVRAAG!!!"
"Lektroluv zei: Miss J zei: Eerst dit topic starten, en daarna iedereen een prive bericht sturen dat als je een dip hebt dat je dan 5-HTP van haar moet kopen.... Klik om te vergroten... HAHAHA lol... we hebben de A (a) we hebben de B (big) we hebben de N (nose) Want je weet niet waar je over praat! Klik om te vergroten..."