Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Adrenochroom zei: Ben je van plan zelf er wat van te snoepen? Is dit niet hetzelfde stofje als je sommige van die Neo0Doves, Sub Coca en dergelijke zit? Of is dat een andere vorm van catinone weer :/ Klik om te vergroten... jah, wie weet. Om eerlijk te zijn ,ik heb het al proberen te maken maar mijn laatste stap in het proces was mislukt.. Door vooral equipment troubles en ook wel een foutje van mezelf.. Maar moest ik het kunnen vastkrijgen zou ik het zeker wel eens proberen, wie niet waagt niet wint.. En zoals snuifdoos zegt: de effecten die beschreven staan worden ook zo omschreven in de literatuur, minder langdurig, minder sterk als pep, en ook minder kater achteraf. :P"
"Little Monk zei: Tot nu toe waren de X-avonden allemaal super, slechts de avond dat ik xtc heb gebruikt op een feestje vond ik het net als jij 'zonde'. Leuke avond, en allemaal goed enzo maar toch heb ik absoluut niet uit XTC gehaald wat er daadwerkelijk in zit. Klik om te vergroten... Ik heb x enkel nog maar op feestjes, fuiven, clubs of festivals gebruitkt. En ik moet zeggen , het was alles behalve zonde. Ik heb niet alleen alles uit xtc gehaald wat er in zit, maar xtc heeft ook alles uit mij gehaald wat er uit te halen valt. Voor derest gééf ik je gelijk dat de sociale-emotionele momenten tot een climax gaan onder invloed van X, maar dat vind ik net het leuke op feesjes. Ik praat met mensen die ik anders niet zou durven aanspreken, over alles en nog wat. En die mensen, zouden géén minuut geboeid door je zijn als je niet onder invloed zou zijn. Dat is het mooie, je uitstraling bereikt een climax , maar vooral je inlevingsvermogen, je begrip en je inspeelbaarheid op de anderen hun emoties, humor en gevoel. En als die andere personen dan ook nog eens gebruikt hebben, dan is het hek helemaal van de dam. Daarnaast komen er meestal ook nog handjes, omhelzingen en andere sociale gebaren aan te pas. Meisjes ga je ook sneller vastnemen of knuffelen, en ze vinden het fijn ook nog. Gewoon door de uitstraling die x je meegeeft. Ik vind het spijtig dat ik x moet nemen om zo'n sociale climax te bereiken.! Amuseren kan ik me zeker ook nuchter, met alchohol,.. , feesten ook, maar dat sociale, effect van liefde voor alles en nog wat, dat krijg je met niks anders klaar. (Tenzij de eerste weken in een relatie, dan heb je ook wel eens van die vlindertjes )"
"Nighthunter zei: Die blauwe mitsubishi's zijn hier in Belgie nog op het TV journaal geweest ter waarschuwing van de hoge mdma inhoud. Heb persoonlijk ook goede ervaringen met blauwe pillen. Deze blauwe mitsubishi's en een aantal jaren ervoor blauwe buddha's zijn de 2 beste pillen die ik ooit gehad heb. Klik om te vergroten... Iedereen vind hier blauwe mitsu blijkbaar fantastisch, wel ik moet zeggen, ze zijn zeker bij de betere. Maar rode driehoekige mitsubishis (ook driedubbele genoemd) zijn nog een pak zwaarder, van een halve pil ga je al behoorlijk onderuit, neem je een ganse dan ist zwaar spacen geblazen. Ik vind ze zelfs iets te hevig om op volledig te nemen. Ben ze vorig weekend voorreerst tegengekomen.. had er wel al vaak over gehoord vroeger .."
"was goddelijk. Letterlijk en figuurlijk. Ik weet niet welke het waren, maar ik ging zo hard dat ik bijna van de aarde afvloog. Alles wat xtc kan geven heeft het gegeven en alles wat het uit me kon halen heeft het gehaald. Dit was de eerste en de beste keer, later zou het nooit meer zo'n climax bereiken. forever tatoed in my brain..."
"Kimmerd zei: het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig ..... achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter ....., ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken Klik om te vergroten... exact!!! Dat vond ik zo geweldig aan de eerste keer, dat ik men ledematen niet meer voelde, net of ik 2 gram woog en de grond niet raakte.. Nadien nooit meer dat gevoel gehad.. zonde De eerste keer ben ik ook 5 minuten naar buiten moeten gaan, luchtje scheppen en wat cola drinken omdat het héél even te hard ging.. daarna kwam alles terug op zen pootjes terecht.. Uitdrogen van de speekselklieren is er iedere keer weer bij..."
"Skippy zei: Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen. Klik om te vergroten... logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk."
"Annæ zei: Skippy zei: Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid. Spacende schilderijen zijn wel leuk . Klik om te vergroten... ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen. waarom zou je het anders nemen? :} Klik om te vergroten... ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig..."
"als je niet te grote stuks hebt, dan kan je ze in je sigaretten doen, dwz tabak er even uit halen , pilletje onderaan of in het midden, terug wat tabak erover en je steekt je sigarette terug in het pakje. Wel niet vergeten dan"
"with drugs comes great responsability..."
"methcatinone: wie kent het ? wie heeft het al gedaan? Is het nog verkrijgbaar? Iemand een idee? Ik heb chemie gestudeerd en ken het middel uit de theorie. In praktijk heb ik hier echter nog niets over gehoord, nog niets over gezien.. Vraag mezelfs af of het wel bestaat in europa. voor geïntereseerden: http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... aq.22.html"