Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gebruik plastic omdat dit rapper verwarmd, al vaker gebruikt met positief maar ook negatief effect..? toch het bord dan? de coke is goed dat weet ik, al gedacht door mss vocht? dit ook eens gehad met normaal bord. omdat het mij telang duurt tot het snuifbaar is doe ik dit. maar omdat het nog te 'vochtig' is en zo verwarmd en schrikt deze reactie denk ik?"
"hoi, kan iemand bij helpen? hoe maak je nou vochtige coke het best in deze zweterige dagen fijn/droog? bij mij lijkt het graag deze warme dagen m'n vochtige zweet aan te trekken (condens). heb ventilator aangezet om luchtvochtigheid te doen dalen. laat ik best blokje van gram even voor ventilatie drogen of moet ik telkens een lijntje van het blok schrapen? maybe domme vraag maar de juiste raad zal Moneysaver zijn 😁 samengevat; hoe kan ik m'n coke best ontvochten..? niet verwarmen! ontvochten..?"
"hoi, heb een serieuze vraag! heb 2 dealers waar ik afwisselend van haal, ene is vochtiger/plakkeriger dan de andere. af en toe gebruik ik een plastiek bordje die 10/15 sec in de micro geweest is om onder het andere bord te leggen waar de coke op ligt. zeker niet heet! al meerdere malen gehad dit de coke kapot maakt.. onmogelijk dit "te" heet was. idd al gehad het te heet was en hierdoor kapot. nu opnieuw?? al gezien in Spuiten en Slikken ze dit doen op een heet bord.. wat is dit toch?? als deze structuur tezien is "zacht, niet samenhangd" weet ik het naar de kloten is.. waarom en is dit te redden? graag reacties mij verder kunnen helpen?"
"dit lijkt logisch, is geen wegwerp plastic. maar dit resultaat al eerder meegemaakt.. met ander bord. condensatie kan dit? door het "verschot" snelle temperatuurs wisseling? logisch lijkt laten drogen, eventueel opnieuw maar op normaal bord?"
"CuriousExplorer zei: Mmm.. Coke dat net op een warm bord ligt, gaat zoooo lekker binnen. Toch @Mezelf ? 🤗 Klik om te vergroten... vind ik ook.. daarmee ik het blijf doen -> duidelijk doe IK iets mis in het proces. heb al gedacht ik eerst op kamertemperatuur alles z'n tijd moet geven te drogen ipv direct alles de warmte te laten trotseren. als ik dezelfde kaart of andere verse coke hierbij in de buurt leg. gebeurd dit ook.. hoemeer ik me er echt druk inmaak, hoemeer ik denk aan vocht/condensatie?"
"mss teken van the wizard ik moet stoppen 😂"
"Joopiejo zei: Als coke met de verkeerde middelen versneden wordt, dan gaat het ook zo plakken, dan helpt de magnetron ook niet om te drogen. Idd coke ook nooit te lang in de magnetron doen, smelt het Klik om te vergroten... dit heb ik af en toe eens.., plakken/vochtiger. want als je juist dat met ook maar iets van warmte combineert is alles lekker naar de tyfus.. hoe houd je dit tegen of nog beter HOE FIX JE DAT"
"thunderdome wizard 😉"
"volledig 2g coke (opnieuw) verneukt!! elk van verschillende dealers.. zelfde resultaat.. wat heb ik daadwerkelijk verkeerd gedaan aub.. enige wat ik nog mss kan bedenken is dat ik een tikje heb, mn haar draaien er nu is er gel in.. zo een kaart vastnemen en dit komt in contact?? ben eerlijk gezegd hopeloos!! hoe kan dit..?"
"cidynia zei: hoi, heb een serieuze vraag! heb 2 dealers waar ik afwisselend van haal, ene is vochtiger/plakkeriger dan de andere. af en toe gebruik ik een plastiek bordje die 10/15 sec in de micro geweest is om onder het andere bord te leggen waar de coke op ligt. zeker niet heet! al meerdere malen gehad dit de coke kapot maakt.. onmogelijk dit "te" heet was. idd al gehad het te heet was en hierdoor kapot. nu opnieuw?? al gezien in Spuiten en Slikken ze dit doen op een heet bord.. wat is dit toch?? als deze structuur tezien is "zacht, niet samenhangd" weet ik het naar de kloten is.. waarom en is dit te redden? graag reacties mij verder kunnen helpen? Klik om te vergroten... wat ik wel raar vind is dat de andere coke, op ander bord die gewoon op kamertemperatuur is gaan drogen ook verkloot is.. ik denk dat mn pasje in aanraking geweest is met beide. zo het ander overgegaan is. maar why oh why? wat is het, nog te redden? ga uiteraard een nieuwe halen. maar echt bang dit opnieuw te hebben! pasje afkuisen, (opnieuw) ander bord nemen. ligt niet aan de coke hoor, iets met warmte en vochtige coke dat niet samen gaat.. het wordt "zacht", zie/voel direct als er iets aan de hand is. het effect; wou gezelschaps dame even langs laten komen, kun je zeggen zelf met lijn ik geen zin heb te bellen.. alle lichamelijk effecten zijn er, maar geen feel good.. enkel de craving na 10 minuten.."