Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Panic in needlepark"
"Wromtrax zei: _Kat_ zei: Wromtrax zei: doet me denken aan dat je dat snoepje geen Negerzoen meer mocht noemen.. onzin Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Sindsdien noemen wij het "negerinnentetten." Het lekkerste koek/snoepje dat er bestaat."