Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat klinkt er niet fijn aan ? Coke snuiven als je pillen zijn uitgewerkt is wel fijn! Rook er ook nog een joint of paar op.. nog fijner!! Krijg je lichtelijk het gevoel alsof je pillen terug beginnen werken en ook tintelingen in je gezicht, handen,.... druk op je hersenen, best wel fijn vond ik dat vroeger."
"Het is al zo'n 8 jaar geleden voor mij weet je kan me niet zo herinneren of ik ervoor coke snoof, misschien in de namiddag een lijn maar ik nam vooral pillen, coke was eens af en toe voor erbij maar ik hield dat altijd voor erna. Ik wou met niks de werking van pillen verkeerd beïnvloeden.. Het enige wat ik wel ervoor, tijdens en erna deed altijd was jointen roken. Heb 1x 2 lijnen coke niet kunnen weigeren toen ik goed aan het gaan was van pillen, dat had me zéér bespeten want het was gedaan gvd. Had nadien nog 3 goede pillen bijgeslikt maar was niet meer lijk het voorheen aan het gaan was!!!"
"fc zei: Robbie_Rob_ zei: Hier ook ongeveer 50 euries voor 1 gram goede sos..... Klik om te vergroten... als je heel goede wilt betaal je 45 tot euro en heb je 0.7 gram Klik om te vergroten... Idd. weegt iedereen zijn spul na, heb je de mogelijkheid om dat te doen. Denk niet dat iedere gebruiker zo'n weegje heeft. Geloof maar dat je zelden een volle gram krijgt, zelfs slechtere coke kreeg je nog geen volle gram. Er zijn er zelfs nog ergere die slecht 0,6 geven waarvan de coke wel goed kan zijn maar dan is het nogaltijd geen top coke.. nogaltijd heel verschilletje tussen goede en top. Neem nog dat je dan 0,7 krijgt, je besteld er 3 krijg je gvd een gram te weinig. Is het dan nog zo goedkoop als je denk dat je het krijgt?! Ik denk dat rond de 50 euro de normale prijs is om 0,7-0,8 te krijgen."
"Op mijn werk (plastiek, kunststoffen) maken wij vanalles en ook medische producten. Nu loopt er weer zo één, waarvan de pas gespoten producten sterk naar speed ruiken. Weet niet of het ernaar blijft ruiken want deze worden ieder half uur van de band ingepakt. Speed is nooit mijn drugs geweest maar ik ken het wel en ook de geur. Dit is echt straf ruikend ernaar!! Ook bij een bepaald product neem ik een geur waar die ik ken van sommige coke. Raar toch, niet !? Zou dit komen door opgewarmde grondstoffen, omdat dit ook synthetische materialen zijn ? Kan het maar moeilijk eens aan de patron gaan vragen."
"Lana zei: Is maar goed dat het niet je ding is, anders krijg je er iedere keer zin in Je kunt toch aan zo´n voorman vragen waar die scherpe geur vandaan komt, wat je ruikt. Lijkt net of je heel leergierig bent :P Klik om te vergroten... Daar heb je misschien wel gelijk in maar ik had nooit het nut van speed gezien enkel als je eens lang wakker moest zijn. Maar voor de rest, echt actief werd ik er niet van. Kreeg eerder snel stress ervan. En als het geen goed was dat rechtstreeks van de bron kwam ging er ik regelrecht slecht van met al die rommel die ermee vermengd word! Maar het is maar een klein fabriekje werken in de matrijzen bouw en productie maar met een 12 man. De enige die me een antwoord zou kunnen geven is de baas maar daar kan ik maar moeilijk aan gaan vragen. :P Ik denk dat die geur gewoon veroorzaakt word door de ophitting van de grondstof want gewoon ruikt deze grondstof er helemaal niet naar. Buiten mij is er maar ene andere die heeft gebruikt en de geur ook direct herkende."
"Misschien wel zeker niet :P Nee, dan zouden ze de slechte producten niet gaan weggooien En als het zo makkelijk aangemaakt zou worden.. Denk niet dat ik nog zou werken dan maar dan had ik me ook wel al een spuitgietmachine aangekocht en aan mijn baas eens gevraagd waar ik die bepaalde grondstof haal. Het is zo die straffe speedgeur die iedereen er direct in zou herkennen maar niet de geur van echte verse speed want dan riekt die sterk chemisch niet naar die bepaalde welbekende speedgeur."
"berbe zei: 80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor als het op blok zit mss ja per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd Klik om te vergroten... Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn. Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was. Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn."
"Hmm.. vroeger ging speed aan 10/g de deur uit. Dat spul kwam vers van de bron binnen enzo buiten. Ik denk dat iedere gebruiker die er wat van kent dat uiteindelijk wel zal betalen als ze het zo kunnen vinden /g. Nog 2,5 duurder dus zul je eerst denken nadien dat je de juiste gevonden hebt. Denk dat fast freddy's cat het wel begrijpt. Mijn ervaring van vroeger had me ook geleerd dat de goede drugs gewoon duurder zijn. En dat zou je graag moeten betalen ervoor."
"Ik had dat ook wel dat ik moest overgeven of de neiging had van sigaretten te roken, zeker van er gewoon 1ntje aan te steken kwam me al een braakneiging op. Niet bij iedere sigaret maar toch geregeld er de neiging van kreeg. Wel niet ziek voelen ofzo. Als ik een sigaret wou roken moest ik die altijd door iemand anders laten aansteken. Bij jointen te roken moest ik helemaal niet overgeven of kreeg ik ook niet de neiging. Zo overgeven van een pil te slikken moest ik in het begin altijd. Dat heeft heel lang geduurd eer ik daar vanaf was. Maar dan wist je wel dat het niet meer zo lang ging duren voor je er iets van ging voelen. Al ik soms ook had dat ik moest overgeven al terwijl ik de pil aan het afslikken was. Als die niet direct binnenging bijvoorbeeld, zeker als ze begon af te brokkelen in mijn mond/keel. Bah eerlijk vond ik dat reppig pillen slikken en toch heb ik er vroeger zoveel naar binnen gewerkt."
"Ehm!! Ik zou allesinds wachten met de coke tot de pillen uitgewerkt zijn, of bijna uitgewerkt. Als je tijdens het flippen een lijn gaat snuiven zijn je pillen gedaan en zal niet meer terug komen."