Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, ook wel eens last van... Dacht eerder altijd dat het bullshit was en een goed excuus voor mensen om stommiteiten uit te halen en dan later te kunnen zeggen dat je het allemaal niet meer weet door de alcohol.... Maar kom er laatste tijd achter dat ik zelf ook hele stukken begin te vergeten... Het maakt me bang, omdat er soms rare dingen gebeuren... Denken jullie dat je op het moment zelf wel weet wat je aan het doen bent? Gr. Chica.xxx"
"Goed idee, zeg!!!! Als je in Belgie gepakt wordt, zal je idd. niet veel problemen krijgen, maar heb je wel eens een Latijns-Amerikaanse gevangenis van binnen gezien? Tussen de ratten, aids en maras... Ik zou maar vast MS-13 of M18 op je voorhoofd gaan tatoeren... Hoeveelheid maakt niet uit, 10 jaar heb je zo te pakken in een land als Guatemala (of omstreken). Guatemala heeft geen overeenkomst met Nederland, dus je straf uitzitten in eigen land is er ook niet bij... Veel succes gewenst, je zal het nodig hebben."
"Bij mijn weten wordt heroine niet bewerkt om het te kunnen snuiven of roken. Dat is een en dezelfde soort heroine. Je gooit het op je folietje om te roken of je legt er een lijntje van om te snuiven. Alleen voor spuiten moet je het bewerken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee."