Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt voor jullie reacties heb een redelijk andere trip gehad. We willen wel naar buiten maar dan op een rustige plek, het is hier nogal druk in de stad. Enige nadeel was dat het maar 5 uurtjes lang duurde en dan begon het alweer te zakken, jammer maar de trip is zeker geslaagd. Mvg"
"5 uur is ook wel lang idd, maar ik ben gewend om langer door te trippen. Dit is mijn derde keer Paddo's, Heb persoonlijk liever LSD omdat de trip wat langer duurt. En het is goedkoper Mvg"
"http://www.youtube.com/watch?v=9poJ_UP2kks"
"Je moet open staan voor het gevoel. Maarja dat verschilt per persoon, heb ook wel eens met iemand paddo's gegeten en die voelde er totaal niks van, en ik was compleet van de map."
"Hallo iedereen. Ik ben van plan om vanavond te trippen op hawaaiiantjes samen met mijn vriend. Aangezien wij dit altijd in zijn kamer doen zijn de trips die we maken nogal hetzelfde. We willen niet naar buiten gaan omdat we dit niet prettig vinden. Heeft iemand nog tips om de trip een beetje anders te laten lijken?"