Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou je het zegt.. die depressie had ik door Methylfenidaat. Ik slik Deze, ook op recept om m'n stemming te verbeteren vanwgev een hersentumor. Het onderdrukt m'n woedeuitbarstingen. Vandaar dat m'n focus er nogal op ligt. Maar Methylfenidaat rich zich dus wel deels opnSeretonine ? Je gaf aan. " Steeds meer nodig te hebben van een middel" nou..bdat heb ik dus gedaan. Ook nog steeds geen relaxed gevoel. Zal wel door de haldol komen van gisteravond. Schijnt de boel nigalnaf te remmen. Haldol is een antiapsychotica. Ik zou er bij wijze van spreken, na dit potje , gewoon kunnen slapen. Is nieuw voor mij. Echt veel gebruikte ik niet in het verleden. 1x per week ofzo"
"En ook nog eens een lange halfwaardetijd. Geldt ook voor Methylfenidaat, schat ik zo in"
"Ok, thanks P.s .Kon het niet zo snel vinden maar geldt die blokkerende werking ook voor Methylfenidaat? Lijkt me logisch van wel want werkt op dezelfde receptoren lijkt mij"
"Flunitrazepam 4mg. met alcohol. Alleen kan ik me tot de dag van vandaag niets meer herinneren. Ik werd om 02:30 wakker in bed. De geheugen tussen een kwartier na inname en het wakker worden in bed, was weg. Dat was heel bizar. wel bouw je snel tolerantie op en heeft het ook kruistolerantie met Temazepam. Was ik bij 4mg geheel ontremt en was mn geheugen weg en ervaarde ik euforie. Net na 4 mg en een halve fles wijn, een lichte stemmingsverbetering. Deze 'rape/-drug, heeft dus p mij geen effevt meer. Is dit tolerantie? want heb twee weken geleden wel in korte tijd een heel doosje opgegeten."
"Vond 30mg lekker Weet nog de eerzte keer dat ik dat deed Werd botergeil. Zo erg dat iemand anders naar de winkel moest omdat ik zelf niet kon gan. Maar ondanks pauzes, is de euforie altijd terug gekomen maar die geilheid is niet meer opgekomen haha Iets met rechtsdraaiende isomeren? Maar niet meer ervaren helaas. 30mg, Dex. .. Vond ik lekker en dan achteraf 4 of 6mg Flunitrazepam met alcohol. Val je goed in slaap en je wordt (raar maar waar ) al na 4uurtjes, licht euforisch wakker. En super uitgerust. Volgens mij beetje late reactie dit haha, maar ik ben mn ei, kwijt"
"lysergic bink zei: 70 mg dex laat mijn nekhaartjes amper kietelen. Klik om te vergroten... Stel dat ik nu niks merk van 50mg Dex, kan ik er dan rustig 20 bijnemen zonder problemen? Ondanks hoge hartslag... . Hoef je je daar nooit zorgen om te maken? Ik was altijd wel blij dat ik iets voelde van 20mg. Vond het altijdyzo rot voor mensen die bij 100mg niks voelde. Ik dacht dan altijd " ben ik even blij dat mn lichaam reageerd op 20mg, zo gaat mn voorraad langer mee EN ik voel me lekker. Maar die tijd is voorbij, maar waar ik maar niet tolerant voor word is die hoge hartslag. Soms onregelmatig en bonkt soms heel hard lijkt het of slaat over. Dat temper ik met 2 of 3mg Haldol. Maar die idiote hartslag is niet heel bedreigend?"
"Psychedelibee zei: Dex is ontzettend potent, dus je hoeft niet meteen de helft van je pillen op te snoepen. Hoewel 25mg best leuk en goed te doen is, haal je er meer uit als je zo'n dosering voor de laatste keer bewaard. 10 of 15mg geeft al een duidelijk effect, en uiteraard kun je altijd meer nemen als het nog wat mild is. Dex is voor recreatief gebruik ook best de moeite waard vind ik persoonlijk, alleen jammer dat het zo duur is. Het lijkt erg op speed, alleen vind ik het persoonlijk net wat euforischer en is mist de ontzettende energie van speed. Klik om te vergroten... Haha was duur. Doet me denken aan mijn jaaraanvraag Dex, had mn eigen risico al opgemaakt en Wilde die voor volgend jaar uitsparen. Zei tegen mn huisarts dat ik een jaar naar St Maarten ging. Kreeg voor een jaar, 96 potjes Dex en 12 dozen Rohypnol en 96 dozen methylfenidaat. Mijn vrouw zei tegen me " nu kan je binnen dit jaar niet naar je huisarts gaan want je zit zogenaamd in St Maarten. Twee weken later ontstond die oorkaan op St Maarten. Had ik even een mooi verhaal waarom ik niet kon gaan. Dex is ook wel langer houdbaar dan methyl, maar het is zelfs met Benzos lastig in slaap te komen op een hoge dosis Dex, die je 5uur daarvoor, hebt ingenomen"
"lysergic bink zei: zo godverdomme, die arts wil ik ook wel, mijn arts schrijft me alle olifantenmiddelen. Behalve rohypnol, dit ligt in België gevoelig door de affaire Dutroux, 96 potjes dat is misschien een goed idee om een soort stoet te organiseren op een drugsforumhappening, en kan jij met een mooie rieten mand, maar gooien, en wij maar grabbelen, en her en daar een oog uitporren met onze pinnige ellebogen. Lekker thuiskomen met uitpuilende zakken vol dex en rooie knol. Daar bouw je wel een feestje mee!!!! vraag eens aan @Tijdloos of het niet mag een medicatieoverschot wegwerken door middel van een soort reclamestoet op de happening ! wat een stunt zou dit zijn, of ga je me nu vertellen dat je al al die potjes soldaat gemaakt hebtBekijk bijlage 2992 ? dit is net wat het forum nodig heeft een stunt! Klik om te vergroten... Nee hoor. Heb ze sinds Oktober vorig jaar. Heb nog 70 dozen methyl en 81 potjes Dex. Mijn huisarts werkte in zijn praktijk en ik een etage lager, in de apotheek als bereider. Hij zag me wel als betrouwbaar persoon en schreef alles voor Wat ik vroeg. Want? ?? ? Ik overlegde zogenaamd alles met collegas en onder werktijd zocht ik naar papers voor het upreguleren van D2 receptoren. Ik vond hoe dat kon en kreeg netjes de middeltjes voorgeschreven. Lol. Ben nu al jaren weg daar. Goede oude tijd Maar veel of weinig pillen. Tolerantie blijft een issue. Bij benzos blijft die tolerantie nog net iets langer ."
"lysergic bink zei: ik vrees dat je nu van veel leden dickpics zal krijgen met deze melding !!! ja die dex zou ik wel lusten ja, maar rohypnol zou maar voor een enkel experiment zijn, ... nuja heb gelukkig wel voor alles mijn connecties, anders was ik nu misschien ook een dick pics aan het nemen voor die doosjes te bemachtigen hahahahaha Klik om te vergroten... Welk experiment dan?"
"lysergic bink zei: tolerantie blijft met alles een bitch. Heb nu withdrawl bovenop withdrawl middenin een intense winter beleefd.(eerst speed , dan benzo's) En je houd er een beetje een SM kantje aan over, plezier uit het leed. Zo heb ik ik in mijn withdrawl nog fors wat acid geslikt om het allemaal wat op te krikken. En om mezelf een lesje te leren, zwaar tegen men zin lig ik nu aan de opiaten, en surprise surprise, vind het per toeval weer fijn. Het heeft me dat aangenaam verdoofde wat een joint me ooit schonk die oxy. Loopt jouw gebruik dan niet uit de hand met zo'n arsenaal in het badkamerkastje? of nachtkastje. Klik om te vergroten... Loopt zeker uit de hand. ( op je voeding letten, want was na 4maanden, 8kg, afgevallen) Ze noemde me de Escobar uit de Apotheek. Ik slikte het in plaats van 1x open zaterdag, iedere dag meerdere malen. Totdat het niet meer werkte en als je toch doorgaatywordty je zeer prikkelbaar en sadistisch Dan besloot ik er van af te blijven maar als ik aan div lichamelijke kenmerken, merkte dat mijn dopamine systeemy intact was, ging ik weer. Het was een zak vol temptation op de koelkast. Maar had vroeger het dubbele liggen want huisarts schreef me mn dagelijkse pillen voor maar wist niet dat een psycholoog (waar ik heen moest voor mn Add , een machtiging had verstuurd welke een jaar liep voor 50mg Methyl retard, 20md Dex retard, 10mg Dex/methyl. Dat kreeg ik ook nog via de post van de regenboog apotheek"