Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yow, Als je inkerarm slap wordt tijdens snuiven , hoe erg is dat? Is t echt gevaarlijk of valt dat wel mee Gebruik verder niet zo vaak , had 4 dagen geleden 1 gram genomen. En net dus paar lijntjes. Tx&Gr. Cem"
"hm, durf nu geen lijntjes meer te nemen"
"nee niet meer heb ongeveer uurtje niks genomen zo weer nemen"
"Van n ander forum : Hi Guys, Just snore a few lines of coke and my left arm is goin numb a bit. Read about that being a sign of hart dificulty How serious is this , wanted to be sure before I do more lines. Tx a lot and greetz Obviously the answer is to not do any more lines. Swim experiences this every time he does coke now, so he doesn't do coke anymore. This is a negative signal from your body, listen to it."
"mwah , t valt wel mee denk ik doe wel btje rustig aan"
"Jah , doe t rustig aan. Weet niet of t toeval is maar heb daarna alles via rechterneusgat ingenomen en nauwelijks meer last van gehad. Well, gn peeps"
"G'morgen, Heb besloten dat gister mn laatste avontuur was met coke. Blijkbaar heeft mn hart inderdaad n signaal afgegeven. Dus , not gonna mess around with heart problems. Weinig lol aan ook op die manier zoiezo. Naar de doktor gaan lijkt me niet meer nodig of vinden jullie van wel Want het is toch n tjdelijke overbelasting door de coke en niets blijvends? x cem"
"Gevoelloze slappe arm , verder geen pijn en kon m wel gewoon bewegen. Geen last van kaken/hals/borststreek. Heb t ook rustiug aan gedaan nadat ik dat merkte van mn arm. Vorige keer dat ik had genomen ongeveer n week geleden had ik 1 gram op n dag en n dag later anderhalve gram genomen , toen kreeg ik spiersamentrekkingen in mn benen maar geen last van mn arm. Heb de afgeopen 2 jaar weinig gesport en ben veel aangekomen qua vet% , zal ook wel niet ten goede komen aan mn hartconditie. Ik zal vanavond even die trappen oprennen en kijken of ik last krijg thx & gr. cem"
"Lol ben zoeizo nu btje paranoia aan t worden maar ik raad iig geen Redbull aan! Heb net n halve blik gedronken en kreeg gelijk paar schokjes in de boedvaten/spieren van mn benen. En gisteren heb ik tijdens mn eerste lijntjes ook redbull gedronken."
"Maat van me zegt dat het prob de kwaliteit van de coke is geweest , dat r rotzooi in heeft gezeten , zou iidd ook kunnen"