Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 1-p-lsd pellets van 150, dus een pil. Leg je die ook onder je tong of slik je die gewoon door ? Weet iemand dat ? Alvast bedankt"
"Idee had ik al 😁, bedankt"
"Ik ben 63, sinds 10 jaar diverse drugs experimenten. Inderdaad de late uurtjes breken op, dus eerder beginnen en accepteren dat de volgende dag puur is om te herstellen, licht sporten, wandelen en op tijd er weer in. Ook zo veel mogelijk gedurende de hele week alleen vers voedsel (liefst biologisch) en veel fruit. Verder nooit teveel nemen of bijnemen op een avond dan is het prima te doen. Ik denk wel dat als mijn conditie slechter zou zijn dan nu, of ik teveel overgewicht hebben dat ik zou stoppen. Ik denk dat alles te maken heeft met goed beseffen wat je doet en jezelf in de hand houden"