Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1-P-LSD pellet hoe in te nemen ?

1-P-LSD pellet hoe in te nemen ?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
ceasarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1-p-lsd pellets van 150, dus een pil.
Leg je die ook onder je tong of slik je die gewoon door ?
Weet iemand dat ?

Alvast bedankt
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die kan je, net als LSD, gewoon inslikken.

Oraal (inslikken) duurt net iets langer voordat het begint te werken vergeleken met onder de tong, maar het voordeel is dat je er dan geen omkijken meer naar hebt.
c
ceasarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idee had ik al 😁, bedankt
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Proxima Weet je eigenlijk of een pellet tegenover een blotter verder nog enig verschil maakt? Ik merk bij het slikken van pellets (tryptamines) nog wel eens een verschil tussen hoe hard ik ga vergeleken met anderen op dezelfde dosis. Maar bij blotters gaan we wel gevoelsmatig even hard en lang als we even veel nemen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boyman zei:
@Proxima Weet je eigenlijk of een pellet tegenover een blotter verder nog enig verschil maakt? Ik merk bij het slikken van pellets (tryptamines) nog wel eens een verschil tussen hoe hard ik ga vergeleken met anderen op dezelfde dosis. Maar bij blotters gaan we wel gevoelsmatig even hard en lang als we even veel nemen.
Klik om te vergroten...
Als je een volle maag hebt dan zal het oraal minder snel worden opgenomen, met blotters onder je tong heb je daar vrijwel geen last van.

Wil je dat het oraal snel wordt opgenomen dan kan je het nemen op een nuchtere maag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."