Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik noem het geen macht, ik noem het bevoegdheden. Bevoegdheden om het doel te kunnen bereiken. Het doel heiligd tenslotte de middelen, oftewel in deze de bevoegdheden. Macht zal er enigszins wel aanwezig zijn, maar tot op een bepaalde hoogte totzoverre dat nodig zal zijn. Je zou kunnen zeggen dat kennis macht is, met macht sta je dus sterker en kan je beter handelen, aangezien veel mensen hier kritiek op hebben zou je ook kunnen zeggen dat ze daar jaloers op zijn. Als de macht echt zo ver was doorgevoerd dan zouden we leven in een politiestaat, en Nederland is geen politiestaat. Vriendelijke Grtjes josh."
"Misschien moet je eens opoeken bij welke soort noodgevallen deze sirenes aanmogen volgens de wet. Anders neem je even een kijkje in de wet, dan zie je vanzelf het een en ander beschreven over deze bevoegdheden, en ook wanneer deze gebruikt mogen worden, want ze kunnen deze namelijk niet zomaar gebruiken. Mensen bij justitie zijn geen agent, en aanzienelijk vind ik dat dom gezwets, maar mijn mening!!"
"Ik reageer laat zie ik. Maar zonder politie is er geen veiligheid. Geen veiligheid en orde. Het zou een chaos worden. Er zullen agenten zijn die niet allemaal oke zijn, maar niet iedereen is oke. Er zullen ook wel agenten zijn die wel oke zijn. Ik ben blij dat ze er zijn. Een agent die een mevrouw kan overtuigen dat zelfmoord geen optie is verdiend echt een schouderklopje!! Dan kan je wel naar al de negatieve dingen kijken, maar probeer ook naar de positieve kanten te kijken!! later"
"doopie zei: een paar simpele vorbeelden. een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is. dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie Klik om te vergroten... Ooit bij nagedacht dat het misschien voor een spoedgeval is. Mensen zien maar denken niet verder na. Hoe kan je dan invullen voor zulke mensen als jij niet eens weet hoe het werk daadwerkelijk in mekaar steekt, jij ziet dat, jij krijgt er een beeld van. Maar je denkt niet na waarom ze het doen, Noodgeval, wie weet doopie."
"Noem eens een voorbeeld."