Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed om dit te lezen. Ik ben een groentje op dit gebied, heb 2x XTC gebruikt en met oud en nieuw MDMA. Dat vond ik echt zo vreselijk leuk (XTC trouwens ook) dat ik erg benieuwd ben naar de volgende keer. Moet echter wel een uitzondering blijven; dus goed om jullie ervaringen te lezen. Is het echt zo dat je gaat wennen aan MDMA? jammer zeg.... Ook als er heel veel tijd tussen zit? bijvoorbeeld idd 3 maanden? Oja, nog iets; volgens mij heb ik een soort tic ontwikkeld met die kaken, ik merk soms ineens dat ik vreselijk hard zit te knarsen (ook gewoon nuchter enzo). Hebben anderen dat ook?"
"aha, thanks. ik heb geen idee hoeveel ik toen op heb, een paar keer "gelikt". Het zegt me echt helemaal niks, haha (was in goede handen, dus maakte me ook geen zorgen) Ik zal je advies onthouden!"
"ja, zoiets is me toen ook wel uitgelegd, maar zoals ik al zei: heb er niet zoveel verstand van. Denk dat ik onderscheid maak omdat het ene een pil was en het ander een poeder."
"[:[/quote] XTC is MDMA, dus het is precies hetzelfde wat je nam, met misschien een ietstjes andere werking, wanneer leert iedereen dit nou[/quote] streng jij, trouwens...."