Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leven"
"Roken denk ik"
"Ik wil ook stoppen, vandaag al de hele dag niet gerookt even zien hoe het vanavond en morgen gaat daarna wil ik wel mee doen"
"Ik ben een gebruiker, met mellek en suiker !"
"zijn dat gewoon echte truffels waar je echt een trip van krijgt? Daar mag je wel vanuit gaan als je ze bij een smartshop haalt en is het echt zo makkelijk om er aan te komen? (geen adertje onder het gras ofzo?) Het is al jaren heel makkelijk om ze te kopen nog iets, ik ben 20 jaar, kan ik het dan gewoon thuis laten bezorgen? Zolang je maar 18 jaar of ouder bent lijkt het me geen probleem Maar ik vraag me ook af waarom je ze niet gewoon in de smartshop haalt, ten eerste zijn ze dan verser je betaalt waarschijnlijk iets minder en je bespaart op de verzendkosten en je hoeft niet te wachten."
"Is dit een verstandige combinatie, of kan ik het beter bij 1 van de 2 laten ?"
"Hoe zit het eigenlijk met salvia en cactussen ?"
"Heey nog een Sneker"
"Thunderdome 5 cd'tje"
"Ik denk als eerste wiet, ik blow dagelijks wel en daarna pep dat doe k gemiddeld 1 á 2 keer per week"