Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eigenlijk nooit echt gehallucineerd op mdma. Ik heb alleen wel eens op het einde van het feest dat de kleur van de huid bij mensen veranderd.. krijgen ze een groenige of rode schijn (in daglicht.. is niet van de verlichting ).. Maar verder nooit echt.."
"Dat heb ik ook wel eens gehad. Voornamelijk schaduwen in het gezicht dus rond de ogen etc. Stond goed voor paal toen ik een jongen vertelde dat hij zijn schmink niet goed er af had gehaald. [/quote] Hahaha herkenbaar.. 'Heb je nou groene make-up op je wang?' 'Sorry wat? ' 'Uuhh, niks, laat maar'"
"Max038 zei: Nu lees ik altijd veel op DF, omdat ik voor mezelf zeker wil zijn dat ik weet wat ik gebruik en wat ik kan verwachten. Nu lees ik dat de hoeveelheid die ik heb genomen in 2015 (220) eigenlijk teveel is voor mijn gewicht. Bij mij blijft eigenlijk de vraag staan: is deze hoeveelheid gebasseerd op een pil die iemand in 1x in-neemt, of is dit gepasseerd over de hele avond? Zo heb ik bijvoorbeeld eerst een halfje genomen (90), en nadat deze was uitgewerkt, wederom een halfje. Er is dus niet meer dan 90 tegelijk in mijn lichaam aanwezig geweest. Ook heb ik absoluut niet het gevoel gehad dat het boven mijn pet ging (geen hallucinaties o.i.d.) Het kan natuurlijk wel dat de dosering bepaald is over een hele nacht, vandaar mijn vraag Klik om te vergroten... Je zegt dat er niet meer dan 90 mg tegelijk in je lichaam is geweest, dit klopt helaas niet. Xtc blijft langer in je lichaam zitten, alleen voelde je deze 90 mg niet meer. wat dus betekent dat de volgende lading gewoon bij die 90 mg komt. Volgens mij is XTC pas na 48-72 uur uit je lichaam. De aangeraden hoeveelheid bij mannen is idd 1.5x je lichaamsgewicht (al lees ik op sommige plekken 2x). Maar je hebt nu 220 gehad. Op zich is dat geen hoeveelheid dat je je grote zorgen moet gaan maken, zoveel meer kwaad zal die 50mg extra niet doen. Maar let wel op dat het nier steeds meer wordt, want dat is dan wel steeds slechter voor je grijze kwab."
"Sorry, maar wie dit in z'n hoofd haalt moet voortaan maar aan de tic-tac.."
"Lijkt me niet fijn om onder invloed te zijn zonder dat anderen dit mogen merken. Ik snap dat het werk niet leuk is, maar probeer toch van die paar fijne dingen aan je werk (er zal vast wel iets zijn hoop ik) te genieten, of de band met collega's te verbeteren, zodat het daardoor gezelliger wordt."
"Ik merk ook dat er véél gebruikt wordt onder jongeren (onder de 20). Ik ben blij dat ik 21 was toen ik voor het eerst in aanraking kwam met XTC. Denk dat ik beter in staat was 'verstandige' keuzes te maken over doseringen en beter controle had over hoe vaak ik iets gebruik."
"MentalFucked zei: Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag. Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen. Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC. Dit 2 dagen achter elkaar? How is dat possible? Klik om te vergroten... Ik heb ook wel eens drie nachten achter elkaar gefeest op de XTC, vorig jaar. Ik zou het nu niet meer doen. Als je zorgt dat je slaap krijgt en overdag gezond eet (dat hele festival was erop ingericht, ontbijt met zachte broodjes, bananen etc.. ). Maar het is wel ONTZETTEND slecht voor je. Ik had er op dat moment geen last van, erna ook niet, al hadden vrienden van mij een week lang hele bizarre nachtmerries en misselijkheid. Ik had dat weekend 1,1.5 en 2 pillen gehad, steeds meer dus om het te voelen. Maar door zo vaak te gebruiken wordt de drempel lager en wordt de ervaring steeds minder. Ik zou het gebruik in controle houden en er op die manier optimaal van genieten"
"Hallo DF'ers, Ik zit met een vraag. Binnenkort ga ik naar ADE, daar wil ik 4fmp gebruiken. Dat zal mijn 4e keer 4fmp worden. De eerste twee keren heb ik dit gecombineerd met een lage dosis xtc. Dit wil ik eigenlijk niet meer vanwege de neurotoxiciteit. Afgelopen keer was tijdens een festival, daar heb ik alleen 4fmp gebruikt. Op zich was dit een fijne ervaring, ik had 180 mg in één capsule genomen. Ik heb gedanst als een malle van 22.30 tot 04.00, daarna was ik wel een beetje futloos (al kwam het ook door de muziek die steeds slechter werd..) Het feestje waar ik het komende keer 4fmp wil gebruiken duurt van 22.00 tot 07.00. Ik zou het liefst genoeg energie hebben van 00.00 tot het einde.. ongeveer. Ik twijfel of ik het bij één dosis moet houden, of dat ik misschien een tweede capsule moet nemen na ongeveer 2,5 uur. wel een capsule met een lage dosis (50-60 mg) om net dat beetje extra energie tot het einde vast te houden. Is het nou wel of niet mogelijk om bij te nemen? Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat het geen effect heeft, de ander zegt dat ie zich zelfs slechter gaat voelen... Als het geen effect zou hebben is dat nog niet zo'n grote ramp, dan doe ik het wel met de energie van de eerste capsule :P Wat denken jullie?"
"Jmths zei: Uiteindelijk is het niet de drugs die zijn werk doet maar je lichaam, ik zou persoonlijk mijn lichaam niet teveel overklokken, stukje zelfbehoud om het zo maar te zeggen maar dat ben ik, ik hoop ook nog zeker 40jaar drugs te kunnen gebruiken. :P Zelf had ik zo'n 140mg genomen en dan na zo'n 1-1,5 uur nog eens 40mg er bij, ga je wat minder hard dan op 180mg in 1x maar dan smeer je het wat langer uit. Als ik perse tot het einde er bij zou willen wezen zou ik pas om 12:00 naar binnen gaan ook maar tot het einde door gaan is sowieso nooit een pré voor mij. 4FMP wil mij ook wel aardig wakker houden dus zou op een gegeven moment ook wel blij zijn als het weer klaar is zodat ik vervolgens weer lekker kan slapen. 2C-D lijkt me ook een aardige optie om je trip te verlengen maar dat moet je maar net ter beschikking hebben. Klik om te vergroten... Ik zat inderdaad ook al te denken om mijn begindosis inderdaad iets lager te doen zoals je zegt. En inderdaad, ik hoef niet meteen bij binnenkomst iets in te nemen, vind het prima om nog even te wachten. En tot het einde blijven vind ik altijd wel leuk.. het moment dat de lichten aangaan en de muziek uitgaat .. iedereen die vaag om zich heen kijkt, heerlijk moment, haha. 2C-D ken ik niet, neem aan dat het aanverwant is aan 2c-b en ook een tripmiddel is?"
"Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar heb ooit gelezen dat er dan meestal sprake is van een lage dosering. Dan werkt alles misschien wat beter."