Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nope , kheb 1 keer xtc gebruikt en dat was niet echt een succes. Vlekken voor mn ogen, ijskoud worden, donkerblauw/paarse vlekken op mn knieen, en paarszwartevlekken op mijn voeten en handen. & mn hart ging iets te snel voor de rest van mn lichaam volgens mij. kdacht echt dat er elk moment een bloedpropje kon wegschieten, en ik in coma int ziekehuis. Maar puur MDMA heb ik 4 x gebruikt ofzo, 2 keer was het wittig, en de andere keren was het geel ( kweet niet of dt verschil uitmaak) en dat zorgde ook niet voor dat euforische gevoel, maar ik werd wel heel steeds erg knuffelig, wilde alles aanraken wat ik zag op dat moment, t maakte echt niet uit waar ik was( goh hoe zou dat voelen, volgens mij net zoals een kussen! Bij een gewone bakstenen muur ;p ) En ik ben na elke keer gebruiken na ongeveer 20-40 minuten steeds nr mn vriendin gereden, omdat in ineens heel veel zin in sex had. En de laaste keer dt k mdma gebruikte begonnen allemaal dingen te golven, maar dat was na 1 minuut al weer weg. Dus ook bij mdma/xtc niet dat gevoel, wat ik nu best wel eens een keer zou willen ervaren."
"heroine gebruiken gaat voor mij net iets te ver, hahaha maar ja, idd vreemd, omdat ook al mn vrienden dat wel hebben bij de speed die ik ook gebruikte. 1 ervan is zelfs depressief, terwijl een dysthyme stoornis een soort van 'lichte' depressie is, maar die wel langer duurt. arghhh. frustratie. Met coke heb k ook ongeveer hetzelfde. lichamelijk voelt het wel als een kleine oppeper, en ik lul de oren van iedereen zn kop . Maar, ja daar komt tie alweer, geen superzelfverzekerheid, en geen 'goed' gevoel. hmm. ik ben een lastige vragensteller volgens mij, of er is echt iets goed mis met me"
"het is ook niet dat ik me me slechter er door ga voelen, of beter. maar ik begin gewoon met praten over een onderwerp, en dan vloeien er vanzelf 10000 dingen uit. Op zo'n moment heb ik ook altijd veel behoefte aan sociaal contact, daar wordt ik altijd rustig van, omdat ik weet dat er dan iemand bij me is. & dan komen de verhalen vanzelf wel & over het te veel er van verwachten ( van pep dan ) : gewoon nee. punt. Ik geen waanvoorstelling dat als ik 1 lijntje neem, ik als een stuiterbal tegen het plafond stuiter van vrolijkheid en energie. Maar als je mij vergelijkt met mijn vrienden ben ik toch een stuk minder opgewekt. En ik gebruikte de vorige keer even veel als hun, en t zijn allemaal jongens van rond de 25, en ik ben zelf een meisje van 17. Terwijl hun met redelijk grote doppen ineens de tuin aan t vegen waren, zat ik met een droog gezicht op de bank een sigaret te roken. Maargoed, best lastig dus. Volgens mij is er dus echt gewoon iets mis met mij."
"hmm okay. dan geef ik het bij deze op om op de een of andere manier toch dat gevoel een beetje te krijgen met uppers"
"hey, Ik had dus een vraag over het euforische/vrolijke/zelfverzekerde gevoel, want die krijg ik allemaal dus namelijk helemaal niet :P Het verschilt per persoon hoe drugs uitpakken etc , dat weet ik gelukkig zelf ook wel, maar juist Ãk zou die dingen moeten ervaren. Er is namelijk een dysthyme stoornis bij mij vastgesteld, wat kortom inhoud dat het een soort van lichte depressie is, die ik al 2 jaar heb. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis Ik heb een tekort aan endorfine doordat mn hormoonhuishouding een beetje fucked up is doordat ik met een asphyxie ben geboren ( zuurstof tekort, met bij mij als gevolg astma-aanvallen en epilepsie, die na m'n 4e jaar beide niet meer zijn voorgekomen ) Dus juist met t gebruik van pep zouden ze een extra boost moeten krijgen, en zou k die gevoelens moeten krijgen Maargoed even to the point: Ik gebruik sinds een jaar denk ik nu speed ( niet wekelijks, maar 1 x in de 1 of 2 maanden, en het is een keer voorgekomen 3 x in 2 weken ) Ik laat elke keer mn pep testen, en ik heb steeds rond de 50-60 gezeten. Erg goed spul dus. De eerste keer dat ik pep gebruikte, had ik maar een ienieminie klein lijntje gesnoven, omdat ik altijd nogal para ben met dingen voor het eerst gebruiken. In principe heb ik er die avond niks van gemerkt, afgezien van een beetje warm worden. Nu heb ik serieus alle verschillende soorten dossisen genomen, van dat kleine lijntje, tot op een gegeven moment 1 gr. verspreid tussen 1 uur smiddags en 8 uur savonds. & nog steeds niet vrolijk. Het enige wat ik merk bij pep is dat ik niet kan slapen (maar heeft ook te maken met een slaapstoornis die ik heb ), hongergevoel weg,de hele tijd aan bv mn haar/nagel/oorbel/piercing plukken & me heel goed kunnen concentreren op iets wat mij interesseert. Heeft iemand mischien een tip, oplossing, om dat gevoel wel te krijgen en heeft het mischien ergens mee te maken ?(kheb geen add/adhd ) Of is dit de domste vraag ever, en zeg je van ; stop maar met de pep ?"