Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een jaartje of 5 geleden met een paar vrienden naar een feestje in de vooruit in Gent. We hadden allemaal mdma. Thuis had ik mijn portie verdeeld in 0.3 voor die avond en 0.7 voor later. Vrienden komen aan en we blowen en drinken rustig een glas. Toen de tijd rijp was besloten we om te vertrekken. Ik had mijn 0.3 mee dus ik wist dat die helemaal op mocht, dus ik stak mijn vinger regelmatig in het pakketje en verdeelde er wat in mijn drank en wat drinken en dansen. Maar plots werd ik zo hard meegezogen in die mdma dat ik alle besef verloor. Ik draaide heen en weer kraamde de grootste onzin uit. Ik vond het blijkbaar nodig om tegen een ex van een vriend te zeggen dat ze een mooie kont had zegt die terug: 'ik weet het al, het is al de 10 e keer dat je het zegt!' 's morgens bij het buitenkomen had ik het gevoel maar een half uurtje in de vooruit te zijn geweest.... Achteraf ook gehoord dat ik die avond echt scheef was en de hele avond liep bekken te trekken... Dit was echt raar aangezien ik toch wel tegen 0.3 bestand ben... Toen ik eenmaal nuchter dit besefte en het overgebleven pakketje woog was het idd: 0,3..."
"staan hier pill reports? ik zou willen weten of een bepaalde pil reeds werd beoordeeld?"
"nee geen pill reports...die zijn vaak niet eens goed ook...breng ze gewoon naar een testlab... Klik om te vergroten... ik woon niet in Nederland.. maar in België, hier kan ik niets laten testen,... misschien kan ik gewoon eens bellen naar zo'n lab?"
"underworld zei: ik had eergister trippend op 2ct7 ook een mooie, ik zit om 4 uur snachts op een bankje in een park, waar ik lachgasbalonnen aan het slurpen ben, na een tijdje merk ik op dat me vingers vast zitten gevroren aan mijn cracken, maar ik dacht dat de cracken toen niet meer koud was, dus zette ik hem maar tegen mijn tong om te testen of hij nog koud was(STOM!) heb toen 10 minuten helemaal trippend met die cracken vastgevroren aan me tong op een bankje in een verlaten park gezeten. ik moet wel echt wasted zijn geweest om zo'n aktie te doen haha Klik om te vergroten... hilarisch"
"Ik snap niet waaraan het ligt... Ik laat er genoeg tijd tussen elke keer. Laatste keer was 2,5 maanden terug.[/quote] misschien was het helemaal geen goed spul?"