Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey kerel, z. Is zeker niet te vergelijken met seresta. Ja je wordt er van alle 2 dizzy van. Maar z. Is n zeer sterk slaapmiddel. Seresta (oxazepam) ïs meer n kalmeringsmiddeltje. Ikzelf gebruik vaak zon 100mg seresta op n dag.en zou niet durven 20mg z. te gebruiken! Dus kegel niet niet meer dan 1pilletje naar binnen op n nacht/dag wat voor jou van toepassing is(speedusers weten wat k bedöel). Pak liever 50mg seresta! Je slaapt gegarandeert. Al moet je wel stevig in je schoenenstaan wil je zonder problemen van die mid. genieten! Je solt met je emoties en dat kan klote gevolgen hebben. En o ja, ghb ïs bij dezen mid. Af te raden! En zeker in deze mate! Sererta 10mg en 10mg zolpidemtartraat met elkaar vergelijken is als n bokswedstrijd tussen bart de graaf en mike tyson. Pas op jonge! Groetjes n zeer ervaren gebruiker"