Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leveldesigner zei: sorry voor mijn late reactie, maar door de feestdagen en computer problemen was ik niet eerder in staat te antwoorden. inderdaad gaat 98% van mijn geld naar de dope, verder koop ik wat boodschappen en shag en dat is het dan. dus gewoon zware tijden, altijd. maarja, t went wel een klein beetje na zowat 30 jaar.... de kwaliteit valt gelukkig erg mee de laatste maanden, het is zeker niet super, maar slecht ook zeker niet. het is voldoende. gelukkig is hier die tijd van cafeine dope al weer lang over, dat was echt een ramp! helaas zijn de prijzen niet meer gezakt wat ik wel had verwacht. het is nog altijd bijna 2 keer zo duur als dat t 1 jaar geleden was. Klik om te vergroten... Dit lijkt me echt verschrikkelijk... ooit meegemaakt dan dat er gewoon niets goeds was? Lijkt me dat je dan echt doodziek word.... Hoe duur is heroine dan ongeveer? (Als dit niet akkoord is met de regels verwijder het dan maar)"
"Re: Weinig gezondheidsincidenten op dance partys door drugs- Toch ook eens een 'positief' bericht... Toch jammer van de GHB, zie zo vaak mensen als lijken liggen op feestjes, soms zelfs na 2 uurtjes al"
"dave1997 zei: Mag ik eerlijk zeggen dat ik politie niks vind? Klik om te vergroten... Zeker, onderbouw het ook ff goed, ben wel in voor een pittige discussie!"
"Kristallen, XTC, Speed, GHB, Hasj & Wiet en Alcohol... Nog veel te ontdekken dus"
"Bommetje/lijntje pep en vooral veel bier met pillen en kristallen, stuiterend het nieuwe jaar in bij Qountdown"
"Marktplaats of Ebay staan ze der ook wel op misschien kun je het ff op een ander rek nr over maken oid"
"Er gaan verhalen dat een persoon die al meer dan een jaar geen drugs meer bij hem had gesnapt werd ergens op een vliegveld door een drugshond. Er bleken nog een paar snippers weet in zijn broekzak te zitten. Ik denk dat die honden het sws wel gaan ruiken. Maar waar kom je die beesten tegen? Ze zijn in Nederland iig vrij schaars en te kostbaar om zo maar ergens in te zetten."
"baksteen13 zei: ik heb net een op 't randje van een mhole dosis metoxetamine genomen en ben nu onderweg naar de trein om daarna naar huis te gaan xD zijn er ook anderen hier die het preferen hun drugs in het openbaar te nemen? in de zin van een beetje rondlopen door de stad enzo? groetjes! Klik om te vergroten... Ik maak mezelf altijd gek doordat ik meen dat iedereen op me let... dat verpest vaak mijn hele trip. Zelfs met xtc heb ik der last van"
"Bij waardevol denk ik aan positieve dingen waar ik op de lange termijn ook iets aan heb en verder als pep, x en g ben ik nog niet gekomen Drugs waarbij je gaat trippen en filosoferen lijken mij dan de meest waardevolle, maar helaas nog nooit geprobeerd Meest waardeloze drugs zou dan mCPP zijn, veel te veel nare bijwerkingen"
"Mag ik dan vragen hoe je je heroine verslaving kan bekostigen? Of gaat je hele maandloon op aan heroine en alle andere pleziertjes er gewoon helemaal niet meer zijn? En hoe doe je het als er gewoon helemaal niets te vinden valt? Ben gewoon nieuwsgierig hierna."