Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken me heel erg in dit verhaal. Ik heb ook 2 x gehad dat het helemaal fout ging. Bij mij uite zich dat in een verdoofd gevoel.. in mn gezicht en benen etc.. alsof die niet van mij waren. En als ik bijvoorbeeld een tafel aanraakte alsof deze van klei was, dit is erg vreemd op zo'n moment want je weet gewoon dat het niet kan.. En als mensen tegen me praatten leek het alsof ze het niet tegen mij hadden. geen controle meer.. overal verbanden in zien.. maar dan tot in het irritante toe.. voor mijn gevoel alsof mn hersens oververhit raakten :P Zelfs een x het gevoel gehad of ik uit mn lichaam ging.. en dood zou gaan haha zo druk maakte ik me. Daarna nog een week last van gehad en daarna kwam het ineens terug zonder dat ik iets gebruikt had. alsof er iets knapte in mn hoofd en ineens mijn zicht geluid etc veranderde. ook het gevoel van ruimte veranderde dan. en alles leek ineens enorm groot alsof ik werd weg gezogen ofzo. dit klinkt allemaal erg vaag.. maar beter als dit kan ik het niet uitleggen conclusie mm'kay geen weed meer voor mij en voor de mensen die ooit nog een slechte erva\\ring als deze krijgen. Good luck..en vooral rustig próberen te blijven.."