Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik nam gisteren 3-4 clonazolam pillen 0.5mg en na een uurtje deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout maar er was niet echt een sedatie gevoel ervan. heb ik iets fout gedaan? Mvg Jos"
"Flower123 zei: 3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen? zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen? ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona? Klik om te vergroten... Ja dit is de eerste keer. Ik heb oxazepam eerder gebruikt maar kreeg geen effect van. alleen tramadol en oxycodon"
"Flower123 zei: 3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen? zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen? ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona? Klik om te vergroten... Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld"
"Update: Ik nam er 2 en gaf 4 aan me vrienden. Ik had wel nog een keer ge-blackout en sliep 16 uurtjes 馃槀."
"Mezelf zei: Ik hoop echt dat je een grap maakt toch? Je krijgt een blackout met 4 en je wilt dan nu nog meer nemen? Laat het ajb voor iedereen duidelijk zijn dat dit gewoon ronduit stom is!!! Klik om te vergroten... Klopt. ik het was dom van me want ik dacht dat het dezelfde gaat worden als oxazepam die geen effect op me had en ook geen blackout zelfs als ik 15 naam. maar ja f*ck benzo's dan"
"inner_search zei: Goed dat ze op/weg zijn nu. Je gaat er veel te licht met om. Black out krijgen op de benzo's is niet echt iets om met te lachen , en ronduit gevaarlijk. Ben wel jaloers dat je van 1mg al out gaat. Is me nog nooit overkomen out gaan van de benzos Klik om te vergroten... Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit."
"inner_search zei: Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki. Sta je al een stap verder voor je volgende research . Klik om te vergroten... Dankjewel !"
"ben echt een meme nu he? 馃ぃ"
"MrJunkieXL zei: Zeg dat wel man! Maar het kan gelukkig altijd erger. Ken iemand die in een uur 3 xtc pillen slikte omdat ie van de eerste en tweede niks voelde. Je had hem eens moeten zien toen alles inkickte! Klik om te vergroten... oh ok"
"Hoi iedereen, ik vroeg me af wat Triple M syrup is want ik wilde lean van me plug halen maar ik heb niet echt verstand van Lean alleen andere opiaaten. Dank jullie wel"