Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, De laatste weken hebben mijn vrienden en ik heel gezellige trip-avonden. Elk weekend komen er minimaal wat 2cb's te pas, nu vooraf met mdma en daarna met ketamine en ballonnen. Een paar weken geleden ook met mxe. Dit was zo prachtig, maar mxe is bijna niet te verkrijgen, dus de laatste weken met dmxe. Ook hebben we wel eens weekenden lsd erbij gedaan, maar persoonlijk vind ik dat niet echt een toevoeging. Hebben jullie misschien nog tips wat leuk is om te combineren met 2cb? Het mag gerust een RC zijn. Alvast bedankt en groetjes!"
"De MDMA doen we nu sinds enkele weken omdat het echt lekker valt alvorens de 2cb. XTC bewust niet, ivm overige shizzle die er vaak in verwerkt is en 't je veel te alert/actief maakt. Wij nemen altijd minimaal 50mg tot 62,5mg 2cb in een dosis. Vorig weekend in totaal 100mg gehad, incl bijnemen, wat dan soms wel degelijk effect houdt. Het is hoger dan gebruikelijk, maar wij gaan er heel lekker op. 25mg heeft overigens ook geen effect op mij. Het is trouwens echt niet om mee te pronken, want ik had liever dat 25mg meer dan voldoende was. De gezelschappen zijn vaak rond de 5 á 6 personen. Truffels heb ik nog nooit gedaan, maar staat zeker op het lijstje. Mijn maat vindt het volgens mij wel wat minder, hij ging er namelijk een keer heel slecht op. Heb jij bepaalde advies welke truffels? Zie namelijk altijd een plethora aan keuze. Ik ben trouwens ook benieuwd in welke zin het achteruit zal gaan als we elke week M blijven nemen. (Puur uit nieuwsgierigheid trouwens, omdat wij er nu nog niets van merken)."
"Ik merk dat de X's die ik gebruikte mij ontzettend lieten transpireren, dat heb ik nimmer met M. Katers heb ik eigenlijk niet, alleen de eerste twee keer gehad en da's een paar jaar geleden nu. Die pauze van 2/3 maanden heb ik eerder ook altijd gehanteerd, en wil ik ergens ook omdat het inderdaad klopt dat de effecten dan uiteraard ook mooier zijn. Ik schrik nu eigenlijk wel van de gedachte dat ik het best moeilijk zal vinden om de M links te laten liggen. Pluspunt van de M vind ik nu ook dat ik alcohol links laat liggen, wat me naar mijn gevoel meer schade berokkent dan M. De 2cb's hebben we onderzocht, en hoewel imitaties vaak op de markt zijn, zijn dit vermoedelijk vrij sterke van rond de 20/25mg. Ik heb ook wel eens 25mg verpoederde 2cb gehad, en dat had dan nul effect. Qua setting en mood ben ik het helemaal met je eens. Wij hebben in het begin vaak gezellige en leuke gesprekken, en naarmate de tijd vordert raken we steeds meer in ons eigen met af en toe wat gesprekjes tussendoor. Daarom denk ik dat een avondje truffels niet zal misstaan. Ik sta er sowieso naast DMT erg voor open omdat de geestverruimende kracht van psychedelica me echt verrast heeft."
"Als je een heel slome relax vibe wil kan je lean proberen i.c.m. xanax. Wees wel voorzichtig met de dosis xanax, want anders dommel je zo weg. MXE in combinatie met 2cb is ook echt heel tof, maar wel psychedelisch en dat wil je liever even niet geef je aan. Een vriend ging laatst enkel op MXE en die kwam toen wel heel anders aan dan met 2cb, je wordt er dan in ieder geval wel lekker opgewekt van. Hij noemt het de kaviaar van de keta lol. Weet zelf niet echt hoe ik MXE verder nog kan omschrijven omdat ik het enkel met 2cb gebruikt heb."
"Hey all, Dit weekend ben ik met mijn vrienden van plan om Meo-DMT te gebruiken. Echter rook ik niet, ik kan het niet en wil het ook niet. Nu probeer ik mij in te lezen over nasaal gebruik, want dat schijnt mogelijk te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn dan de gemiddelde dosissen. Antwoord wordt zeer op prijs gesteld!"
"Dankjewel! Ik kan helaas niet roken en heb het al vaak geprobeerd, maar mijn longen lijken er niet voor gemaakt. Heb ook wat Reddit artikelen gelezen, maar vind helaas weinig info. Ik kwam deze link inderdaad ook tegen, dus ga denk ik maar rond de 20mg doen. Ik zal sowieso laten weten hoe het gegaan is!"
"Ik zou persoonlijk coke nooit combineren met psychedelica. Eigenlijk geen enkele drug die je alert maakt. 2cb kun je beter combineren met iets waarbij je lekker rustig aan kan doen. En inderdaad zoals hierboven beschreven, een goeie voorbereiding is echt belangrijk. Houd ook in je mind dat je vaak gewoon even door de body load moet komen."